וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: סביליה ניצחה 0:1 בדרבי את ריאל בטיס

אחרי ההדחות המתסכלות מהגביע ומליגת האלופות, הקבוצה של לופטגי פתחה פער במקום הרביעי עם ניצחון מתוק על היריבה השנואה. אן נסרי הכריע (27) מבישול של נבאס

יוסף אן-נסירי סביליה חוגג. GettyImages
הכריע את הדרבי. אן נסרי/GettyImages

שלוש הגדולות של ספרד פינו את יום ראשון לטובת הדרבי של סביליה, בו המדורגת רביעית התאוששה משני ההפסדים וההדחות מהגביע ומליגת האלופות עם 0:1 מתוק על ריאל בטיס. ריאל סוסיאדד פספסה הזדמנות להשתוות לסביליה והפסידה 1:0 בחוץ לגרנאדה. ויאריאל התקרבה עם 1:3 אצל אייבר. אתלטיק בילבאו וסלטה ויגו נשארו במרכז הטבלה אחרי 0:0 מאכזב ביניהן.

חסוס נבאס סביליה מול סרחיו קנאלס ריאל בטיס. GettyImages
יופי של בישול. חסוס נבאס נאבק בסרחיו קנאלס/GettyImages

סביליה - בטיס 0:1

אחרי שני הפסדי ליגה, מפח נפש מול ברצלונה בחצי גמר הגביע וגם פרידה מאירופה אחרי 2:2 בדורטמונד (הפסד 3:2 במשחק הראשון). כל שנותר לסביליה זה לשמור על המקום הרביעי. הערב היא השיגה ניצחון חשוב שמעבר ליוקרה שבו, הגדיל את הפער בינה לבית יריבתה וגם לריאל סוסיאדד שהפסידה מוקדם יותר לגרנאדה. המשחק הזה הוכרע בדקה ה-27 אחרי שיתוף פעולה בין שניים מהשחקנים המצטיינים של העונה. חסוס נבאס שלח כדור ארוך ליוסף אן-נסרי, שמזווית קשה גלגל פנימה והכריע את הדרבי. סביליה פתחה פער של שש נקודות במקום הרביעי, בטיס תיאבק כנראה על הכרטיס לליגה האירופית.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקני ויאריאל חוגגים עם קרלוס באקה. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
סוף סוף מנצחים. שחקני ויאריאל/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אייבר - ויאריאל 3:1

אחרי שמונה משחקי ליגה ללא ניצחון, הצוללת הצהובה סוף סוף חגגה שלוש נקודות ועשתה את זה בצורה משכנעת ללא מאבק של ממש מצד יריבתה. מוי גומס כבש כבר בדקה הראשונה מבישול של ג'רארד מורנו, שבישל גם לקרלוס באקה בדקהה -34. סרג' אנריך צימק (55), אבל פדראסה קבע 1:3 בדקה ה-87 למרות שאטיין קאפו הורחק שבע דקות לפני כן. אסבן בורחוס החטיא פנדל למארחת בדקה ה-42.

משחקים נוספים

אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו 0:0

גרנאדה - ריאל סוסיאדד 0:1
לגרנאדה: חרמן סאנצ'ס (51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully