וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אילת גברה על גלבוע/גליל, ראשל"צ ניצחה בהרצליה

נועם דוברת (23, שיא קריירה) הוביל את הכתומים ל-84:87 על העולה החדשה. ג'ו רגלנד (28) הוליך את הדרומיים ל-75:89 ביתי

דריל מונרו שחקן מכבי ראשון לציון. דני מרון
ראשון לציון עם ניצחון שני ברציפות. מונרו/דני מרון

ליגת העל בכדורסל נמשכת הערב (שני) עם שני משחקים מהמחזור ה-19. מכבי ראשון לציון ניצחה 84:87 את בני הרצליה, כשנועם דוברת בן ה-18 קבע שיא קריירה חדש (23), אך הכתומים גם איבדו את ג'מיל ווילסון שנפצע לקראת הסיום. הפועל גלבוע/גליל סופרת כבר שלושה הפסדים רצופים לאחר שחטפה 89:75 באילת.

שחקני בני הרצליה אלייז'ה תומאס, קוטי קלארק, עבדול גאדי. דני מרון
המומנטום נעצר. שחקני בני הרצליה/דני מרון

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 87:84

הקבוצה של גיא גודס מתייצבת לאחר תקופה פחות טובה, והשיגה את ניצחונה השני ברציפות מול הרצליה והאקסים שרון דרוקר, ניצן חנוכי ואלישי כדיר. הכתומים פתחו נהדר והוליכו 10:27 בסיום הרבע הראשון, אך המארחת חזרה למשחק ברבע השני ונצמדה ברבע השלישי ליריבתה. הרוטציה הקצרה של גיא גודס פגעה בו במחצית השנייה, כששחקניו העייפים התקשו לעצור את פארקס, תומאס וגאדי. עם זאת, נועם דוברת הנפלא קבע שיא קריירה, וחיפה על משחק התקפי לא טוב של ג'רמי פארגו בדרך לניצחון שני ברציפות לראשון לציון. ג'מיל ווילסון נפצע לקראת הסיום וגרם לדאגה בקרב אנשי הכתומים.

קלעו לבני הרצליה: אלייז'ה תומאס 19 נקודות, עבדול גאדי 18, טרל פארקס 15 ו-8 ריבאונדים, מקס היידיגר 12, אבירם זליקוביץ' 11, קוטי קלארק 7 ו-5 אסיסטים, אלישי כדיר 2. יאיר קרביץ (15:06 דקות), ניצן חנוכי (05:59), אייזאה אייזנדורף (05:20) ודין זהבי (00:06) שותפו, אך לא קלעו.

קלעו למכבי ראשון לציון: נועם דוברת 23 נקודות (7 מ-13 מהשדה) ו-6 אסיסטים, אקיל מיצ'ל 18 ו-10 ריבאונדים, ג'מיל ווילסון 15 ו-9 ריבאונדים, דרל מונרו 14 ו-5 ריבאונדים, גולן גוט 12, ג'רמי פארגו 5 ו-11 אסיסטים. נמרוד טישמן (02:34 דקות) שותף, אך לא קלע.

הכתומים פתחו טוב יותר, ובהובלת נועם דוברת ודריל מונרו ברחו ליתרון דו ספרתי ו-8:18, שלוש דקות לסיום הרבע. הרצליה התקשתה לקלוע ולא מצאה פיתרונות לקשיחות של הכתומים. ראשון לציון סגרה את הרבע עם ריצת 4:21 מוחצת בדרך ל-10:27 לקראת הרבע השני. מקס היידגר הכניס אנרגיות למשחק של המארחת, שהורידה עד מינוס 13 בפתיחת הרבע השני. אלייז'ה תומאס סיים טוב את הרבע והרצליה ירדה למחצית בפיגור 42:31.

הרצליה פתחה טוב יותר את הרבע השלישי והצליחה להוריד את היתרון של האורחת לשש בלבד. הקבוצה מהשרון נראתה אחרת ברבע השלישי וראתה ההפרש יורד למינוס 2 בלבד כשקוטי קלארק קלע שלשה - הנקודות הראשונות שלו במשחק. המשחק הוסיף להיות צמוד כשהרצליה צמודה לאורחת כל הרבע. גאדי היה יכול לקבוע שוויון אך נחסם בצורה מדהימה על ידי גולן גוט. אלייז'ה תומאס היה זה שהעלה את המארחת ליתרון עם שתי נקודות מדויקות מהקו. ג'רמי פארגו מצא את דוברת ומיצ'ל בשני אסיסטים גדולים והחזיר את היתרון לאורחת. הכתומים אמנם איבדו את ווילסון שנפצע לקראת הסיום אך חגגו ניצחון שני ברציפות , 84:87 לראשון לציון בסיום.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
יפתח זיו, הפועל גלבוע/גליל חוגג. דני מרון
גלבוע/גלילעם הפסד שלישי ברציפות. יפתח זיו/דני מרון

הפועל אילת - הפועל גלבוע/גליל 75:89

הפועל אילת ממשיכה בעונה הנפלאה שלה והיא מתבססת חזק במקום השני. האורחת פתחה טוב יותר את המשחק, אך ג'ו רגלנד דאג להחזיר את חבריו למשחק ואילת נטלה את ההובלה. מרגע זה גלבוע הפכה להיות זו שרודפת אחרי המארחת, כשרגלנד לא מאפשר לאורחת לחזור להוביל. ברבע השלישי הצליחה האורחת להשוות, אך סיום חזק לרבע השלישי החזיר את אילת ליתרון נוח. ברבע המכריע הפער כבר הפך לדו ספרתי, ומכאן הקבוצה של גורדון לא הצליחה לחזור. ניצחון חמישי ברציפות להפועל אילת.

קלעו להפועל אילת: ג'ו רגלנד 28 נקודות ו-6 אסיסטים, קייסי פראתר (6 אס') וג'וש ניבו (12 ריב') 15 כ"א, בן קרטר 11, יהונתן שולדבראנד 8, חואקין שוכמן 6, רועי הובר ומארקל בראון 3 כ"א.

קלעו לגבוע/גליל: קרי בלאקשייר 19, יפתח זיו 17 ו-7 אס', ג'ו תומאסון 14, גיל בני 9, ג'הייבה פלויד 8, נתנאל ארצי 5, עמית גרשון 3.

האורחת פתחה נהדר ועלתה ל-2:10 אך הקבוצה של בית הלחמי הגיבה בריצת 0:10 ונטלה את ההובלה. אילת עלתה כבר ליתרון שבע הפרש, אך גלבוע חזרה ונצמדה. 20:22 לאילת בסיום הרבע הראשון. אילת המשיכה לצעוד ביתרון ברבע השני, כשג'ו רגלנד מנהל מצוין את המשחק של המארחת, בעוד קרי בלאקשייר היה האיש של אביבי גורדון. 39:46 לקבוצה של בית הלחמי במחצית.

רגלנד המשיך להיות האיש של אילת, כשמנגד יפתח זיו ובלאקשייר השאירו את האורחת קרובה לדרומיים. ג'הייבה פלויד קבע 54:54 לאחר אסיסט של יפתח זיו, אך אילת לא נבהלה וחזרה להוביל ב-5 נקודות הפרש. בסיום הרבע השלישי הוליכה המארחת 58:67. הקבוצה של בית הלחמי עלתה ליתרון דו ספרתי בתחילת הרבע. קייסי פראתר, ג'וש ניבו ובן קרטר הצטרפו לרגלנד והעלו את מאזן הנקודות האישי שלהם לספרות כפולות. 75:89 בסיום להפועל אילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully