וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 370 ק"מ: מירוץ אפיקים למען נוער בסיכון הגיע לסיומו

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 13:52

למעלה מ-100 רצות ורצים לקחו חלק במירוץ על שם אריאל גולדשמיט ז"ל, ביניהם חילי טרופר, אליקים רובינשטיין, הרב בני לאו ואחרים. גילה רוקמן, ממייסדות המירוץ: "ההתגייסות מעוררת התפעלות וגאווה גדולה"

רונן גולדשמיט, אבי סולומון, מתן גולדשמיט. ג'סטין רוקמן,
רונן גולדשמיט, אבי סולומון ומתן גולדשמיט/ג'סטין רוקמן

מירוץ אפיקים למען נוער בסיכון על שם אריאל גולדשמיט ז"ל הסתיים באילת אחרי שעבר את כל הדרך מירושלים. המירוץ, באורך 370 קילומטרים, היה הראשון שהתנהל כולו על פי התו הירוק והשתתפו בו מעל 100 רצות ורצים. בין הרצים השר חילי טרופר, שופט בית המשפט העליון בדימוס אליקים רובינשטיין, הרב בני לאו, נשיאת הקרן לידידות יעל אקשטיין, רצות ורצי אולטראס, מנהלי חברות מובילות ועוד.

בולטות מיוחדת הייתה לאצן העיוור אבי סולומון שהשתתף במירוץ יחד עם המלווה שלו רונן גולדשמיט, אחיו של אריאל גולדשמיט שליווה בעבר את אבי במירוצים, אך מצא את מותו בשנה האחרונה באופן פתאומי. אבי סולומון אמר: "אני מתרגש מסגירת המעגל הזו. אחרי שאריאל מצא את מותו, לא ידעתי אם אמשיך עוד לרוץ והנה אני כאן, משתתף במירוץ ועוד יחד עם אחיו".

גילה רוקמן, ממייסדות מירוץ אפיקים ואחותו של אריאל גולדשמיט ז"ל, הוסיפה: "כשחשבנו לעשות את המירוץ הזה השנה לא ידענו אם יתקיים ובאיזו מתכונת. אריאל תמיד היה רץ ועושה למען האחר אבל ההתגייסות הזו של כולם לזכר אריאל ולמען ילדים בסיכון, ועוד בתקופה מורכבת כזו, מעוררת התפעלות וגאווה גדולה".

במירוץ גויסו מעל 2 מיליון שקלים וכולם למען 600 הילדים והמשפחות שאפיקים מסייעת להם ב-16 המועדוניות שלה ברחבי הארץ.

  • עוד באותו נושא:
  • ריצה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully