וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפתרה הבעיה: קרשיאקה תגיע לישראל ותשחק נגד הפועל חולון

עודכן לאחרונה: 14.3.2021 / 17:00

המשחק בליגת האלופות היה בסכנת דחייה, אולם לבסוף הטורקים יתייצבו במועד המקורי בטיסה פרטית ויתארחו בהיכל הטוטו ביום רביעי. ריצ'רד האוול גמר את העונה, נייט ססטינה עשוי להצטרף כזר שישי. ספונסר חדש לעירוני נהריה: "גשם החזקות" תתמוך ב-4 מיליון שקל

גיא פניני שחקן הפועל חולון עם ווילי וורקמן. אתר פיב"א, אתר רשמי
גיא פניני שחקן הפועל חולון עם ווילי וורקמן/אתר רשמי, אתר פיב"א

הפועל חולון תארח ביום רביעי ב-19:30 כמתוכנן את פינאר קרשיאקה. לאחר דין ודברים שנמשכו מספר ימים, בעקבות הקושי להנחית טיסות מטורקיה בשל הסגר בנמל התעופה בן גוריון, היריבה תגיע לישראל בטיסה פרטית.

בשבוע שעבר הציעו הטורקים לחולון לוותר על הביתיות ולקיים מפגש כפול באיזמיר, אבל הקבוצה הישראלית סירבה. האפשרות לדחות את ההתמודדות הוסרה מן הפרק בשל לוחות הזמנים הצפופים בשלב זה של העונה, ולבסוף נמצא הפתרון.

נייט ססטינה. AP
יצטרף? נייט ססטינה/AP

ריצ'רד האוול, שהופיע עד כה בשמונה משחקים רשמיים בלבד (ארבעה בליגה, שניים באירופה ושניים בליגה הבלקנית) בשל פציעות, סיים את העונה. בעקבות כך, ולאחר שגייסה מאוהדיה את המימון לקנס על זר חמישי, חולון מעוניינת להחתים זר שישי ולנהל רוטציה בין השחקנים במשחקים בזירה המקומית.

הפורוורד/סנטר נייט ססטינה (23, 2.06), שמשחק בקבוצת לונ איילנד נטס בליגת הפיתוח בארה"ב, עשוי להיות הזר החדש שיצטרף ויעבה את הקו הקדמי, שכולל כרגע רק את מקסים דה זאו ואייזיאה מיילס. הסגולים קיבלו המלצה חמה על ססטינה מעוזר המאמן בקבוצתו, לוקה באנקי האיטלקי.

עוד בוואלה

ההצהרה המחייבת של סטפנוס דדאס וה"טרמפ" האווירי לישראל

לכתבה המלאה
גשם החזקות. מיקי אלקובי,
תומכת בנהריה. גשם החזקות/מיקי אלקובי

עירוני נהריה, שנלחמת על הישרדותה בליגת העל, חתמה על הסכם חסות עם "גשם החזקות". החברה, שמשמשת כספונסרית של בית"ר ירושלים ובית"ר נורדיה בכדורגל, תתמוך במועדון בארבעה מיליון שקלים בשנה, ושמה יתנוסס על חזית גופיות השחקנים.

מסמנכ"לית השיווק בתי אלדד נמסר: "חברת 'גשם החזקות' רואה חשיבות עליונה במעורבות בקהילה בה היא בונה, בשלל תחומים. עבורנו, תמיכה ופיתוח הספורט, משמעותם תמיכה ופיתוח התושבים, כל זאת לצד הקמת שכונות שלמות בעיר נהריה the valley ו- Hanasi towers".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully