וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: ההצהרה המחייבת של סטפנוס דדאס וה"טרמפ" האווירי לישראל

10.3.2021 / 7:08

ארבעת הזרים האמריקאים קלעו 84 נקודות באחוזים פנטסטיים בניצחון על טופאש בורסה. המאמן היווני: "גאים לייצג את המדינה ברמה גבוהה". וגם: משלחת הכדורעף שפתרה את בעיית החזרה לארץ, והספק לגבי אירוחה של קרשיאקה בשבוע הבא

כריס ג'ונסון שחקן הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
בדירוג העוצמה הבא הוא כבר יהיה קרוב לטופ. כריס ג'ונסון/אתר רשמי, אתר פיב"א

מסע הקסם של הפועל חולון נמשך. הנציגה הישראלית האחרונה בליגת האלופות השלימה אמש (שלישי) פתיחה חלומית בטופ 16, כשניצחה 81:93 בטורקיה את טופאש בורסה - והגיעה לשליש הדרך במאזן של 0:2 בחוץ.

את הניצחון הזה חייבת חולון לארבעת האמריקאים שלה, שקלעו יחד 84 נקודות מתוך ה-93 הקבוצתיות באחוזים נדירים: 29-22 לשתיים, 18-8 לשלוש ו-17-16 מהעונשין. טיירוס מגי צלף 25, כריס ג'ונסון הוסיף 22, לסי ג'יי האריס היו 21 ואייזיאה מיילס תרם 16 בתוספת תשעה ריבאונדים, אף שזה היה משחקו הראשון לאחר שהחלים מקורונה.

"אנחנו גאים להמשיך לייצג את ישראל ברמה גבוהה", אמר המאמן סטפנוס דדאס. "המשחק הזה היה דוגמה טובה לכך שאנחנו רציניים, שיש לנו רוח קבוצתית ואסטרטגיה, ושאנחנו תחרותיים. אנחנו עייפים מאוד, אבל התשישות והפציעות הן חלק מהמשחק".

בדירוג העוצמה שמתפרסם באתר הצ'מפיונס ליג, הסגולים דורגו לפני המחזור במקום החמישי - אבל נראה שהם בדרכם למעלה. זה היה ניצחונם החמישי ברציפות במפעל; לטורק טלקום אנקרה, שתשלים את הופעתה השנייה בטופ 16 הערב, יש רצף דומה; סן פאבלו בורגוס היא היחידה שמחזיקה בסטריק ממושך יותר, והוא עומד על שבעה משחקים.

לסגולים אין הרבה זמן לנוח, וכבר הבוקר הם טסים למקדוניה לקראת המשחק הערב (21:00) נגד קומאנובו במסגרת הליגה הבלקנית. בעיית החזרה לישראל, בשל הסגר על נמל התעופה בן גוריון, נפתרה הודות לרעיון יצירתי: אחת הנבחרות הצעירות בכדורעף יוצאת היום בטיסה פרטית לאליפות אירופה בזאדאר, והמטוס ימשיך לסקופיה כדי לאסוף את חולון ולהמריא חזרה ארצה בלילה.

אלא שבכך לא תמו האתגרים הלוגיסטיים. לפי שעה עומד קיומו של המשחק הביתי ביום רביעי הבא נגד פינאר קרשיאקה בספק, בשל העובדה שהיריבה לא יכולה להגיע לישראל. הדרך היחידה לכך היא אם תצטרף ל"טיסת חילוץ" מפרנקפורט ביום שני. הטורקים הציעו לארח באולמם באיזמיר גם את משחק החוץ שלהם, אבל חולון מתנגדת לוויתור על הביתיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully