וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון וייסמן נגד ליברמן ו"אופירה וברקו": "מזעזע, בושה וחרפה"

עודכן לאחרונה: 15.3.2021 / 15:53

חלוץ ויאדוליד ונבחרת ישראל על ההתבטאות של יו"ר ישראל ביתנו: "אני כועס ופגוע, ושני המראיינים עוד צוחקים!!!"

שחקן ויאדוליד שון וייסמן. Octavio Passos, GettyImages
"איך נותנים לדבר הזה במה ושני המראיינים עוד צוחקים!!". וייסמן/GettyImages, Octavio Passos

שון וייסמן הצטרף הבוקר (ראשון) למבקרים הרבים של אביגדור ליברמן, אחרי ההתבטאות שלו בתכנית "אופירה וברקו" שגרמה לסערה במהלך סוף השבוע. בתכנית ששודרה ביום שישי, ליברמן אמר בחיוך: "את החרדים ביחד עם ביבי, על מריצה אחת למזבלה טובה". המנחים, אופירה אסייג ואיל ברקוביץ', הגיבו בצחוק.

חלוץ ריאל ויאדוליד ונבחרת ישראל צייץ: "לצערי קמתי הבוקר ונחשפתי לדבר המזעזע הזה!! אני פשוט כועס ופגוע איך נותנים לדבר הזה במה ושני המראיינים עוד צוחקים!! בושה וחרפה שדבר כזה עובר ככה במדינה שלנו בלי התייחסות!!".

ההתבטאות של ליברמן הציתה סערה גדולה ופוליטיקאים ואנשי ציבור רבים גינו אותה. ראש מפלגת ישראל ביתנו לא התרגש וצייץ: "קואליציית נתניהו, סמוטריץ, דרעי, גפני ועבאס זו קואליציה פונדומנטליסטית שרוצה להפוך את ישראל לאיראן ותשים קץ לחזון של ישראל כמדינה ציונית וליברלית. אני מציע לגפני, לסמוטריץ ולשאר השותפים, לקרוא שוב את ספרו של הרצל, מדינת היהודים עם דגש על הפרק 'תיאוקרטיה'".

היום סירב ליברמן להתנצל על דבריו כשהתארח בתכנית "בחירות אישיות" של וואלה! ורדיו 103FM, בהגשת בן כספית, ואמר: "מה אתם מצאתם מילה להתנפל בגללה? אני לא מוכן לקבל את כל ההיתממות הזאת, כל בכי התמרורים וזעקת הקוזאק הנגזל, זה בא אחרי שהם משתלחים בציבור שלהם. וקמפיין עם הכלבים, חיילת צה"ל שהיא שיקסע, וכמה הם גאים עם כל המאכרים שלהם בשדה התעופה ואחרי שגפני מודיע כמה הוא מאושר שהוא שדד את הקופה בוועדת הכספים והעביר מאות מיליונים לישיבות, ודרעי מכריז על ישיבה רק לחרדים בקריית גת, אחרי כל הדברים האלה, איך אתם לא מתביישים?".

וייסמן שיחק אתמול 80 דקות ב-0:0 של ריאל ויאדוליד נגד אוסאסונה בחוץ במסגרת המחזור ה-27 בליגה הספרדית. החלוץ הישראלי שנמכר מוולפסברגר לוויאדוליד תמורת 4.6 מיליון יורו בקיץ האחרון, כבש העונה 4 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully