וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס: "הקהל מבין שהסיטואציה הקשתה עלינו העונה ביורוליג"

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 22:35

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את הכישלון ביורוליג אחרי ניצחון הליגה מול נס ציונה: "נשמע כמו תירוצים, אבל זאת עונה שונה"

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
ניסה להסביר את הכישלון ביורוליג. ספרופולוס/דני מרון

יאניס ספרופולוס נשאר הערב (שבת) דקות ארוכות אחרי ה-74:96 של מכבי תל אביב מול עירוני נס ציונה כדי להודות לאוהדים הצהובים שעודד אותו. המאמן היווני. "הקהל מבין שהסיטואציה של העונה שונה מכל עונה אחרת", אמר ספרופולוס, "זה נשמע כמו תירוצים, אבל כל הדברים שקרו לנו גרמו לנו להתחיל בפיגור ביורוליג. סיימנו ב-31 ביולי את העונה שעברה, אולי תגידו שאלה תירוצים, אבל אלה סיבות. זה משפיע עלינו כל העונה, ואין לנו אוהדים כאן. מכבי, פנאתינייקוס וז'לגיריס בונות על האוהדים שלהן גם כלכלית וגם הלחץ שהם מפעילים על היריבה.

"הקבוצות הללו מושפעות יותר. יכולנו לעשות עבודה יותר טובה, אני לוקח אחריות ראשון, אבל זו הפעם הראשונה שיש סיטואציה כזאת. קשה לשמור על יציבות ביכולת. יכולנו לעשות עבודה יותר טובה, גם אני. אני אחראי, אני לא מפחד לקחת אחריות, אבל אני חושב שהאנשים מבינים שזו עונה שונה, עונה מוזרה והם תומכים בנו. אנחנו אומרים להם את האמת ולא משקרים. אנחנו מנסים להילחם בכל המשחקים, לפעמים זה לא קורה. רואים שוני גדול בין קבוצות העונה ביורוליג. זאת עונה משונה מאוד, והאוהדים שלנו מבינים את זה. האוהדים של מכבי מבינים בכדורסל".

מאמן עירוני נס ציונה בראד גרינברג. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
הקבוצה שלו לא הופיעה למחצית השנייה. גרינברג/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

ספרופולוס המשיך ואמר: "זה היה חשוב מאוד שהיו כאן 1,000 צופים, לבשנו גם את הגופיות של איתנו, כל השמות של האוהדים שתמכו בנו. אנחנו שמחים שהיה לנו משחק טוב והחזרנו לקהל, זאת הייתה הרגשה שונה לחלוטין לשחק מול 1,000 צופים. אני מקווה שהמספר יעלה ככל שהזמן יעבור. היה לנו משחק טוב מאוד מול קבוצה טובה מאוד. יש לה אתלטים נהדרים ואם מזלזלים בהם, הם יכולים לפגוע בך. חוץ מהרבע השני שלא ביצענו דברים טובים בהתקפה, איבדנו חמישה כדורים והם קלעו סלים במעבר שזה המשחק שלהם. חוץ מהקטע הזה, שיחקנו טוב מאוד בהגנה, סגרנו את כל השטחים, הייתה לנו עזרה טובה בהגנה.

"היה לנו משחק טוב בקריאת מצבים בהגנה. דראגן מגן על הצבע מצוין, וזה לא רק הגוף שלו, אלא העובדה שהוא חכם וקורא את הטקטיקה והוא נמצא במקום הנכון בזמן הנכון. הוא היה חשוב מאוד בשבילנו היום. אני מאמין שכל זמן שאנחנו משחקים ביורוליג, וזה בלתי אפשרי לעלות לפלייאוף בלי נס, לא תמיד מוצאים את המוטיבציה. אנחנו מכבי וצריכים להילחם. לא משנה מה קורה, נצטרך לשחק בכל המשחקים ונראה בסוף מה קורה. לאחרונה סקוטי ווילבקין היה עייף ושיחקנו עם שני מובילים כדי לעזור לו. כריס ג'ונס במומנטום טוב, ואנחנו משתמשים ביכולות שלו".

מאמן נס ציונה בראד גרינברג אמר: "מכבי תל אביב שיחקה מחצית שנייה נהדרת, שמרה אותנו חזק וקלעה שלשות. הייתה לנו מחצית ראשונה טובה, אבל 20 דקות לא מספיקות נגדם. התקשינו עם הרוטציה, אנחנו משחקים עם 8-7 שחקנים, יש לנו משחק או שניים בשבוע, השחקנים שלנו מספיק חזקים כדי להחזיק מעמד בזה. אני רוצה להכניס יותר שחקנים לעניינים. סלדן משחק יותר בשליטה, אגרסיבי ולוקח זריקות שהוא מקבל. הוא יותר עירני מבחינה הגנתית, היו לו משחקים חזקים לאחרונה והוא מתחיל למצוא את עצמו. מכבי קבוצה גדולה, ולא רואים כמה קשה לקלוע נגדה במשחק העומד. ג'רום מיינסי התקשה מאוד לקלוע מול שחקנים כל כך גבוהים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully