וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי תל אביב חגגו עם האוהדים, ואן לוון: "יהיה נחמד בדרבי"

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 22:57

הצהובים הגדילו את הפער בפסגה עם כמה נקודות ציון היסטוריות (המספרים בפנים) בניצחון על קרית שמונה. המאמן לא התרגש ("המיקום בטבלה לא משפיע"), ייני נהנה ("כיף לשחק בקישור"), סבוריט עלול להיעדר ממשחק הגביע ומהדרבי

תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

10 ניצחונות ליגה רצופים - הרצף הכי ארוך שלה מאז 11 הניצחונות בפתיחת עונת 1993/94.

11 ניצחונות ליגה רצופים על עירוני קרית שמונה - השוואת שיא ניצחונות רצופים מול אותה יריבה (כמו הפועל עכו וצפרירים חולון).

40 נקודות מ-42 אפשריות תחת המאמן הנוכחי.

ספיגה אחת ב-8 משחקי החוץ האחרונים.

אלו נקודות הציון התורניות של מכבי תל אביב, שגברה הערב (שבת) 0:2 על עירוני קרית שמונה בחוץ ופתחה פער זמני של ארבע נקודות על פני מכבי חיפה שבמקום השני. בסיום המשחק, השחקנים הצהובים חגגו במשך דקות ארוכות עם מאות האוהדים שעשו את הדרך צפונה וסוף סוף היו רשאים להיכנס לאצטדיון.

החדשות הפחות טובות אצל מכבי תל אביב הגיעו מכיוונו של אנריק סבוריט, שסובל ממתיחה קלה במפשעה והוא בספק למשחקים נגד הפועל חיפה בגביע המדינה (יום שלישי) ומול הפועל תל אביב במחזור הסיום של העונה הסדירה. הספרדי חסר לפטריק ואן לוון הערב (שבת) ומי שתפס את מקומו בעמדת המגן השמאלי הוא אופיר דוידזאדה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים. מאור אלקסלסי
חגגו דקות ארוכות על כר הדשא. שחקני מכבי תל אביב/מאור אלקסלסי

"נחמד מאוד לראות את האוהדים שלנו", אמר המאמן פטריק ואן לוון בסיום, "העלייה שלנו למקום הראשון לא השפיעה, התכוננו כמו לכל משחק, רצינו לנצח, לא הסתכלנו על הטבלה. הדרבי? זה יהיה משחק מאוד נחמד, דרבי עם אוהדים, תהיה יותר אווירה".

שרן ייני אמר: "בכדורגל הלחץ תמיד משתנה. צריך להתמודד עם כל סוג של לחץ, אבל בסופו של דבר המשימה היא תמיד בסופו של דבר זהה. בין אם אתה במקום הראשון או השני, המטרה היא תמיד לנצח. התפקוד שלי? ברוב המשחקים בקריירה הייתי קשר אחורי. בשנים האחרונות באמת עברתי להיות בלם, אבל מבחינתי זה כיף להיות בקישור כי אני מעורב ונוגע הרבה בכדור".

עוד בוואלה!

בני סכנין ניצחה 0:1 את הפועל תל אביב בבלומפילד

לכתבה המלאה
מאמן עירוני קרית שמונה קובי רפואה. מאור אלקסלסי
חייב ניצחון על כפר סבא בשבוע הבא. רפואה/מאור אלקסלסי

מאמן עירוני קרית שמונה, קובי רפואה: "הקהל ראה קבוצה שעובדת ומשקיעה. השחקנים עבדו בלי הפסקה, רדפו אחרי מכבי תל אביב ב-10 שחקנים מהדקה ה-35... יש שבוע גורלי, נעשה הכול כדי להכין את הקבוצה להפועל כפר סבא. אני יכול לבוא בטענות ליואב הופמייסטר על הכרטיס האדום כי זה חוסר אחריות, אבל אני לא יכול לבוא בטעות חוץ מזה".

רפואה נשאל לגבי השריקה המפוקפקת לפנדל לחובת הקבוצה בדקה ה-82 והשיב: "אני לא מתעסק עם השופט הזה עוד פעם. הם היו יותר טובים מאיתנו גם ככה... אז עוד פעם ועדה ועוד פעם זה, לא רוצה להתעסק בזה, זה סתם מוציא ממני אנרגיות".

הקפטן עידן נחמיאס: "שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, קיבלנו אדום מהיר ועדיין עמדנו טוב ושיחקנו עד הסוף. אני גאה בחברים שלי, הדברים עדיין תלויים בנו ונהיה בפלייאוף העליון בסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully