וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנחם קורצקי: "0:1 זו תוצאה שאני אוהב מאוד. רובי לבקוביץ' בעונה מצוינת"

מאמן הפועל חדרה לאחר ה-0:1 על מכבי נתניה: "רצינו לתת הכול כדי לנצח וטיפה לנשום". אטפלד: "עכשיו נצטרך להשיג נקודות מול מכבי חיפה"

תקציר: מכבי נתניה - הפועל חדרה 1:0/ספורט 1

15 נקודות מתוך 24 אפשריות - זה המאזן של הפועל חדרה מאז מינויו של מנחם קורצקי, שהערב (שבת) ניצח לראשונה כמאמן את מכבי נתניה ותפס מרחק של שש נקודות מהקו האדום. לירן רוטמן העניק לחדרה ניצחון חוץ 0:1 עם שער בדקה ה-42, והוא חתום על כל שלושת השערים האחרונים של הקבוצה בליגת העל.

מנחם קורצקי מאמן הפועל חדרה עם שחקניו. שלומי גבאי
"יודע להעריך דברים". מנחם קורצקי עם שחקניו בסיום/שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
ניצחון חוץ ראשון על מכבי נתניה. שחקני הפועל חדרה חוגגים/שלומי גבאי

המאמן המנצח מנחם קורצקי: "כל הקרדיט לשחקנים, הם עברו שבוע וחצי קשים. נשארנו פעמיים ב-10 שחקנים, נגד אשדוד פספסנו את הניצחון, אבל הבטחתי לשחקנים שאם נשחק ככה, ננצח עוד הרבה. עוד לא סיימנו, אבל העונה הזו הייתה פספוס כי יש פה פוטנציאל נהדר. אני יודע להעריך דברים, במיוחד אחרי שעוברים דברים בריאותיים לא הכי נעימים, במיוחד משחקים של 0:1 שזו תוצאה שאני אוהב מאוד. הצלחנו לנצח קבוצה מצוינת. רצינו לתת הכול כדי לנצח וטיפה לנשום. רובי לבקוביץ' בעונה מצוינת, זה לא משחק ראשון ולא שני שהוא מביא לנו נקודות. הוא לא עשה משהו יוצא דופן, הוא עשה את העבודה שלו והוא בדרך הנכונה".

ריימונד אטפלד, מאמן מכבי נתניה: "הקהל העלה לי חיוך על השפתיים, הם עודדו את השחקנים וחיכינו לזה הרבה זמן. במחצית הראשונה היינו קצת מהוססים, במיוחד בחלק האחרון. במחצית השנייה היינו קצת איטיים ונתנו להם יותר מדי זמן. צריך לשחק מהר מול קבוצה שרוצה רק להתגונן. הגענו להמון מצבים לעומת המצבים שלהם, אבל כל העניין הוא לכבוש. עכשיו נצטרך להשיג נקודות מול מכבי חיפה, זה קשה, אבל מכבי פתח תקוה הוכיחה שזה אפשרי. נהיה חייבים לעשות את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully