וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: גיל כהן ונועם חומרי זכו במדליית זהב באליפות העולם, כסף ללסרי ושדה

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 18:57

הצלחה אדירה לצוותים הישראלים בדגם מפרשיות 470 מעורב: כהן וחומרי ניצחו גם בשיוט המדליות, חבריהם תפסו את המקום השני. ארד לאופק אלימלך באליפות אירופה בגלשני RSX

גיל כהן, נועם חומרי עם המאמן ערן סלע, מפרשיות 470 מעורב. איגוד השייט, אתר רשמי
עשו את זה בסטייל. גיל כהן ונועם חומרי עם המאמן ערן סלע/אתר רשמי, איגוד השייט

יום נפלא לשייט הישראלי באליפות העולם במפרשיות 470 מעורב (צוות של אישה וגבר) כאשר גיל כהן ונועם חומרי זכו אחר הצהריים (שבת) במדליית הזהב. הצמד הוביל את התחרות באתר השייט וילמורה בפורטוגל לפני שיוט המדליות והיה צריך לסיים לפחות במקום השביעי כדי לשמור על המקום הראשון. כהן וחומרי עשו את זה בסטייל עם ניצחון גם בשיוט המכריע, שבו הניקוד הוא כפול.

לצד כהן וחומרי על הפודיום התייצבו גם נועה לסרי וטל שדה, הצוות הישראלי השני שתפס את המקום השני בשיוט המדליות ויכול להתגאות במדליית הכסף. ניתאי חסון וסהר תמיר סיימו במקום השביעי.

יש לציין שזו אליפות העולם הראשונה אי פעם בדגם זה, שיהפוך לאולימפי בפריז 2024. כהן וחומרי הגיעו לשיוט המדליות לאחר 11 שיוטים במהלך חמשת ימים, שבמהלך כולם היו בין מובילי האליפות. בכניסה לשיוט המדליות הם הובילו על הצוותים האיטלקי והבריטי ב 15 נקודות והרגישו בטוחים ביכולתם. שדה ולסרי היו במקום השישי לפני שיוט המדליות, אך הצליחו לנצל את חולשתם של הצוותים הבריטי והאיטלקי.

טל שדה עם נועה לסרי, מפרשיות 470 מעורב. איגוד השייט, אתר רשמי
טל שדה ונועה לסרי/אתר רשמי, איגוד השייט

שי בובר, יו"ר איגוד השייט: "זה יום גדול לשייט הישראלי. מקום ראשון ושני באליפות העולם הראשונה אי פעם של הדגם הזה ודומיננטיות ישראלית מוחלטת. אנחנו כבר מחכים לשחזר את ההישג באליפות העולם בשנה הבאה בשדות ים".

החגיגה על סירת המנצחים הייתה גדולה ונועם חומרי מסר: "הייתה תחרות קשה, הצלחנו להביא לידי ביטוי את היכולות שלנו במים ואנחנו מאושרים, גם על ההישג שלנו וגם על השליטה הישראלית באליפות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הגולש אופק אלימלך עם מאמנו גור שטיינברג. איגוד השייט, אתר רשמי
אופק אלימלך עם מאמנו גור שטיינברג/אתר רשמי, איגוד השייט

היום המוצלח נמשך עם אופק אלימלך, שזכה במדליית ארד באליפות אירופה בגלשני RSX. בכניסה לשיוט המדליות הוביל אלימלך את התחרות בשתי נקודות על פני יריבו ההולנדי, אך שיוט מושלם של אלוף העולם המכהן ושל האיטלקי הוביל לדחיקתו למקום השלישי.

לשיוט המדליות הגיעו שני נציגים ישראלים, כאשר יואב כהן, אלוף אירופה בשנה שעברה, הגיע מהמקום השמיני וסיים את האליפות הנוכחית במקום השישי הכללי. נבחרת הגלישה האולימפית בגברים, בהובלת המאמן גור שטיינברג, שומרת על הדומיננטיות שנה נוספת, לאחר שבאליפות הקודמת זכה יואב כהן במדליית הזהב ושחר צוברי בכסף.

אצל הנשים, קטי ספיצ'קוב סיימה את אליפות אירופה במקום התשיעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully