וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: שלושער לרונאלדו בניצחון יובנטוס, אינטר פתחה פער 9 נקודות ממילאן הדועכת

הפורטוגלי כבש את השלושער השני הכי מהיר בקריירה (10, 25 ו-32) והוביל את האלופה ל-1:3 בקליארי. נגיחה של לאוטרו (85) סידרה למוליכה 1:2 על טורינו והפער גדל לאחר שמילאן הפסידה 1:0 בבית לנאפולי

רומלו לוקאקו עם לאוטרו מרטינס שחקני אינטר. רויטרס
הצמד הקטלני שוב הכריע. רומלו לוקאקו עם לאוטרו מרטינס/רויטרס

אחרי ההדחה הכואבת מליגת האלופות, יובנטוס התאוששה עם 1:3 על קליארי בזכות שלושער של רונאלדו עוד במחצית הראשונה. המוליכה אינטר השיגה 1:2 דרמטי על טורינו והמשיכה ברצף הניצחונות. מילאן תנסה לצמק את הפער בחזרה לשש נקודות כשתארח את ג'נארו גאטוזו ונאפולי. פארמה הפתיעה את רומא עם 0:2 וקטעה רצף של 17 משחקים ללא ניצחון.

טוני סנאבריה שחקן טורינו חוגג מול אינטר. רויטרס
שוויון זמני בלבד. טוני סנאבריה/רויטרס

טורינו - אינטר 2:1

מאז גנואה במאי 2017, לא הייתה קבוצה שניצחה את אינטר בשעה המסורתית של הסרייה A, בראשון ב-16:00, וגם טורינו לא הצליחה לשנות את הסטטיסטיקה. אנטוניו קונטה המורחק ראה מהיציע את שחקניו מתקשים לפצח את ההגנה המקומית, עד שכריסטיאן אריקסן נכנס בדקה ה-56. שש דקות לאחר מכן, הדני מסר לרומלו לוקאקו וזה הכניס ללאוטרו מרטינס שהופל על ידי ארמנדו איצו ברחבה. השופט הצביע על הנקודה הלבנה ולוקאקו כבש את ה-19 שלו בליגה, אבל אחרי תשע דקות הגיע השוויון. קרן יצרה בלגן ברחבת הנראזורי וטוני סנאבריה מצא את הרשת בניסיון השני שלו. ארבעה שחקני אינטר היו על הדשא וטענו לפחות לעבירה אחת במהלך, אלא שהשער אושר ואילץ את המוליכה ללחוץ בדקות הסיום. המאמץ נשא פרי בדקה ה-85, אז אלכסיס סאנצ'ס המחליף הרים לרחבה ולאוטרו נגח כדור מדויק לפינה הרחוקה תוך כדי נפילה לאחור. ניצחון שמיני רצוף לאינטר, שממשיכה במסע לעבר אליפות ראשונה מאז 2010.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
מתאו פוליטאנו נאפולי חוגג. רויטרס
שימח גם את האקסית. מתאו פוליטאנו/רויטרס

מילאן - נאפולי 1:0

השנייה בטבלה חזרה מאנגליה אחרי 1:1 מעודד מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר הליגה האירופית, אבל חלום הסקודטו הולך ומתרחק. הפציעות הרבות והסגל הקצר השפיעו בסופו של דבר, והערב מילאן רשמה הפסד בית שלישי בחמישה משחקים - שלושתם מול חברות בטופ 6 ובלי שער זכות. ג'נארו גאטוזו הגיע לסן סירו לראשונה כמאמן אורח ולא התחשב באקסית שלה, כשהפער כעת בין הקבוצות עומד על שש נקודות ולמילאן יש סיבות לחשוש גם למקום שלה בליגת האלופות בעונה הבאה.

בהיעדרו של זלאטן איברהימוביץ' הפצוע ולאור העובדה שגם אנטה רביץ' לא כשיר לגמרי, רפאל לאאו הוצב בחוד של הרוסונרי, ומבין הרביעייה האחורית הקבועה רק תאו הרננדז היה כשיר לפתוח. נאפולי ניצלה את ההיעדרויות הרבות והייתה עדיפה, אבל פיוטר ז'לינסקי נעצר אצל ג'אנלואיג'י דונארומה. לפולני הלך יותר טוב כמבשל במחצית השנייה, כשהוא שלח את מתאו פוליטאנו שהבקיע מצד ימין בדקה ה-52 ושימח מאוד גם את אוהדי קבוצתו הקודמת אינטר. רביץ' נכנס כמחליף והיה קרוב להשוות, אבל דויד אוספינה עצר את הנגיחה שלו ובתוספת הזמן החלוץ גם הורחק בגלל מילים מיותרות לעבר השופט. נאפולי חזרה לנצח בחוץ אחרי נקודה בארבעה משחקים. מילאן ללא ניצחון ביתי על הפרטנופיי מאז דצמבר 2014, כשבשלוש העונות הקודמות המשחקים הסתיימו בתיקו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. רויטרס
סתם כמה פיות. כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

קליארי - יובנטוס 3:1

אחרי ההדחה הסנסציונית מליגת האלופות והמשחק הסוער נגד פורטו, כריסטיאנו רונאלדו שספג המון ביקורות על יכולתו הדלה, התפוצץ עם השלושער השני הכי מהיר בקריירה שלו. רונאלדו נגח מקרוב (10) אחרי בישול של קואדרדו, הוסיף פנדל (25) וכבר בדקה ה-32 הפנומן הפורטוגלי השלים שלושער עם שמאלית אדירה מהמקום. ג'ובאני סימאונה, הבן של דייגו מאמן אתלטיקו, צימק בדקה ה-61 אך לא מנע הפסד אחרי שלושה משחקים ללא הפסד לקבוצה מסרדיניה, שנמצאת מעל הקו האדום בגלל ההפסד של טורינו מוקדם יותר. יובה רחוקה רק נקודה ממילאן השנייה, אך יהיה לה קשה לעקוף את אינטר שלא מפסיקה לנצח ומקדימה אותה בעשר נקודות בפסגה.

לפני המשחק המנהל המקצועי של יובנטוס, פאביו פארטיצ'י, נשאל האם הקבוצה רוצה למכור את רונאלדו, וענה: "זה משעשע אותי. לעולם לא חשבתי שבקריירה שלי אצטרך לדבר על כריסטיאנו רונאלדו, על הערך שלו, האם זה טוב או רע שהוא איתנו. גדלתי בכפר קטן, ואלה שיחות הספורט שהיו לי בבר, דיברנו על ריברה, באג'יו ופלאטיני. לא האמנתי שאהיה בגבהים האלה.

"אנחנו מדברים על שחקן שב-2020 כבש ביובנטוס 41 שערים ב-38 שערים. הוא הכובש המצטיין באיטליה, זכה חמש פעמים בכדור הזהב, כבר לא זוכר כמה פעמים בליגת האלופות. הוא כבר זכה בכמה תארים איתנו, והעובדה שהוא בקבוצה היא זכות עבורנו. אנחנו שומרים עליו, ונהנים ממנו ככל שניתן".

ולנטין מיחאילה שחקן פארמה חוגג שער. Alessandro Sabattini, GettyImages
הרומנים יצילו את פארמה? ולנטין מיחאילה חוגג/GettyImages, Alessandro Sabattini

פארמה - רומא 0:2

הג'אלובלו חוזרים לחיים? אחרי רצף איום של 17 משחקים ללא ניצחון, פארמה עצרה את כדור השלג דווקא מול המדורגת רביעית, שהסתדרה מצוין העונה עם הקבוצות הנחותות ממנה ואיבדה נקודות בעיקר מול הבכירות. יותר מחמישה חודשים חיכתה המדורגת לפני אחרונה לניצחון באניו טארדיני, והיא הצליחה לשחזר את ה-0:2 מהעונה שעברה מול רומא. האורחת התקשתה מאוד ללא ז'ורדן ורטו והנריך מחיטריאן הפצועים, ובדקה התשיעית הרומנים הכו את רומא. דניס מאן בן ה-22 הכין לבן ארצו ולנטין מיחאילה בן ה-21, ולראשונה במילניום הנוכחי רומני בישל לרומני בסרייה A. אדין דז'קו וסטפן אל שעראווי ניסו להגיב, אבל רוג'ר איבנייז טעה בצד השני וגרם לפנדל בדקה ה-55, אותו ניצל הרנאני כדי להבטיח ניצחון שמחזיר את פארמה לחיים ומשאיר את רומא מחוץ לארבע הראשונות.

בולוניה - סמפדוריה 1:3
לבולוניה: מוסא בארו (27), מתיאס סבנברג (41), רוברטו סוריאנו (70). לסמפדוריה: פאביו קוואליארלה (37)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully