וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נועם דוברת מתאים בצורה מושלמת לרמות הגבוהות של הכדורסל האירופי"

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 12:17

ההצטיינות של הגארד בן ה-18 של מכבי ראשון לציון גררה מחמאות ביבשת. ממומחי הדראפט בארצות הברית הוא עדיין זוכה להתעלמות

נועם דוברת שחקן מכבי ראשון לציון. ., אודי ציטיאט
הישראלי הבא שייבחר בדראפט? לא כל כך מהר. דוברת/אודי ציטיאט, .

אחרי דני אבדיה וים מדר, האם יהלום ישראלי נוסף בדרך להיבחר בדראפט? נועם דוברת ממשיך בגרף השיפור שלו, ולאחרונה מגיע לשיאו: הגארד בן ה-18 של מכבי ראשון לציון ערך בשבועות האחרונים את הופעות הבכורה שלו במדי הנבחרת הבוגרת, והמומנטום נמשך גם במשחקי ליגת העל.

בשני המשחקים האחרונים קלע דוברת 17 נקודות בממוצע, דייק ב-50 אחוז מחוץ לקשת והוסיף 4.5 אסיסטים. המספרים העונתיים של ילד הפלא מרשימים אף הם: הוא קולע 9.7 נקודות ומחלק 2.7 אסיסטים ב-25.6 דקות, ומצדיק את הקרדיט שהוא מקבל באופן קבוע מגיא גודס.

היכולת הטובה שמגלה דוברת לאחרונה לא נעלמת גם מעיניהם של סקאוטים ביבשת. אחד מהם כתב אמש, בעקבות המשחק נגד הפועל תל אביב אותו סיים עם 17 נקודות ו-7 אסיסטים: "אני לא חושב שהמנייה שלו ב-NBA גבוהה במיוחד, אבל הוא מתאים בצורה מושלמת לרמות הגבוהות של הכדורסל האירופי בזכות היכולת להוביל כדור, לקלוע ולשמור על גארדים".

נועם דוברת שחקן נבחרת הנוער בכדורסל. פיב"א, אתר רשמי
רזומה מרשים לגילו. נועם דוברת במדים הלאומיים/אתר רשמי, פיב"א

ואכן, על אף המספרים המרשימים והרקורד המרשים לגילו שכולל גם זכייה בפרס ה-MVP של אליפות אירופה לנוער דרג ב', דוברת זוכה בינתיים להתעלמות ממומחי הדראפט השונים. במוקים הראשוניים לחיזוי דראפט 2021 שפורסמו השבוע הוא לא הוזכר, ושמו נעדר גם מדירוג 100 הכישרונות הבולטים של המחזור שפורסם ב"אתלטיק" .

מפאת גילו של דוברת, עדיין מוקדם לומר מה הסיכוי שלו להיבחר בדראפט - בין אם ינסה להיבחר בזה הקרוב או בשנים הבאות שגם בהן יהיה זמין לבחירה. אבל אם ימשיך להצטיין, ייתכן שגם ההכרה על ידי סקאוטים בארצות הברית תגיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully