וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו מאמין ש"יובנטוס לא ברמה שלו", פירלו: "טבעי שיהיה מאוכזב"

באיטליה ממשיכים לעסוק ללא הרף בעתידו של הכוכב ששמו שוב נקשר בריאל מדריד. דיווח: הבלאנקוס רוצים להחזיר אותו ולהחתים את אמבפה

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו מאוכזב. Jonathan Moscrop, GettyImages
גם הוא כבר מתגעגע. רונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

כריסטיאנו רונאלדו יחזור לריאל מדריד? תלוי את מי שואלים. בתקשורת פורסמו הבוקר (שבת) דיווחים סותרים: בדיווח של "קופה", דווח כי החזרה של הכוכב הפורטוגלי לבלאנקוס היא בלתי אפשרית. לפי הדיווח, סוכן העל ז'ורז'ה מנדש שמייצג את רונאלדו אכן פנה לריאל מדריד וגישש אצל בכירים במועדון בנוגע לאפשרות שהכוכב הפורטוגלי יחזור, אבל "הרעיון הזה לא הגיע מהמועדון, ואין לפלורנטינו פרס שום כוונה לגרום לזה לקרות".

מצד שני, בדיווח באתר "אבולה" הפורטוגלי, טוען הכתב שחשף לראשונה את עסקאות ויניסיוס ורודריגו לריאל מדריד ונחשב אמין בדרך כלל, שריאל אכן קיבלה פנייה מז'ורז'ה מנדש, אבל החליטה לעשות כל שביכולתה כדי להחזיר את רונאלדו ו"לתקן את הטעות ששני הצדדים עשו כשנפרדו בעבר".

קיליאן אמבפה שחקן נבחרת צרפת עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. Thibault Camus, AP
ישתפו פעולה? אמבפה ורונאלדו/AP, Thibault Camus

לפי הדיווח, ריאל לא מתכוונת להסתפק ברונאלדו בלבד - אלא תעשה מאמצים גדולים כדי לצרפו בנוסף לקיליאן אמבפה. הכוכב הצרפתי של פריז סן ז'רמן נחשב למעריץ מושבע של רונאלדו, ולכן לפי הדיווח, "לשחק לצידו יהיה הגשמת חלום, והוא יהיה מוכן להקריב מעצמו במובן הכלכלי והמקצועי".

גם בתקשורת האיטלקית ממשיכים לעסוק בעתידו של רונאלדו. היום דווח ב"גאזטה דלו ספורט" טוענים שרונאלדו "מאמין שיובנטוס קטנה עליו", "לא מתאימה לרמה שלו", ולכן הוא מתכוון לבדוק הצעות מקבוצות בכירות באירופה בקיץ.

מאמן יובנטוס אנדראה פירלו התייחס היום לשמועות ואמר: "כריסטיאנו בסדר. טבעי שיהיה מאוכזב, כמו כל אחד אחר. גם השמועות על עתידו נורמליות כי הוא השחקן הכי גדול בעולם לצד ליאו מסי. הוא עושה עבודה נהדרת כל הזמן כאן, ומוכיח את הערך שלו שוב ושוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully