וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטויצ'קוב תוקף: "בכל רגע שגריזמן נמצא על המגרש, ברצלונה ב-10 שחקנים"

החלוץ הצרפתי עשוי להימכר כחלק מהתכנית להשארת ליאו מסי, סטויצ'קוב טוען: "חייבים להיפטר ממנו". הולאנד מטרת הרכש הראשונה

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

ברצלונה נחושה לנסות להשאיר את ליאו מסי, על רקע השמועות הבלתי פוסקות על האפשרות שיעזוב את הקבוצה עם סיום חוזהו בתום העונה. למרות ההדחה בשמינית גמר ליגת האלופות, בברצלונה מנשבות רוחות של אופטימיות, בעיקר בזכות החזרה של ז'ואן לאפורטה הנחשב למיודד עם הפרעוש ולאישיות כריזמטית שיכולה להחזיר את הקטלאנים לימים יפים יותר.

לפי "מונדו דפורטיבו", לאפורטה כבר גיבש "תכנית פיתוי" למסי, שאמורה לשכנע אותו להישאר במועדון. חורחה מסי, אביו של הפרעוש ומי שמשמש סוכנו, יגיע לברצלונה ביום שני כדי לדון עם הנשיא החדש-ישן על ההצעה. לפי הדיווח, ההצעה תכלול חוזה חדש לשלוש שנים, שאמנם אמור להיות בשכר מופחת, אבל עשוי להבטיח שתהיה סביבו קבוצה תחרותית יותר.

ליאונל מסי חוגג עם שחקני ברצלונה. מתוך האתר של ברצלונה, אתר רשמי
ההצעה תשכנע אותו? מסי/אתר רשמי, מתוך האתר של ברצלונה

אם מסי יסכים לתנאי השכר שיוצעו לו, הצעד הבא של לאפורטה יהיה שחרור מאסיבי של שחקנים מהסגל הנוכחי, במטרה לצרף שחקני רכש נוצצים יותר לצידו של הפרעוש. השחקנים שאמורים לעזוב את המועדון בסיום העונה הם אנטואן גריזמן, פיליפה קוטיניו, מרטין ברייתווייט, סמואל אומטיטי, מיראלם פיאניץ', ג'וניור פירפו ונטו. חלק מהשחקנים הללו מחזיקים במשכורות עתק: גריזמן מרוויח כ-33 מיליון דולר לעונה, אומטיטי עומד על 12 מיליון, קוטיניו 11 ופיאניץ' 6.5. בכסף שייכנס לקופת המועדון ממכירה של השחקנים הללו, מקווים בברצלונה להנחית את השם החם בכדורגל העולמי - ארלינג הולאנד מבורוסיה דורטמונד.

לפי הדיווח, ברצלונה מאמינה שתוכל לרכוש את הסקורר הנורבגי האימתני ב-100 מיליון יורו. בנוסף, לאפורטה יעשה מאמצים כדי להחתים את דייויד אלאבה ואת חברו הטוב של מסי סרחיו אגוארו, ומקווה שגם זה יהיה שיקול בהחלטה שלו אם להמשיך במועדון.

בנוסף, יוצע למסי לקבל תואר שגריר של כבוד של המועדון, מה שאמור לקשור אותו לברצלונה גם ביום שאחרי הפרישה.

אגב, אנטואן גריזמן ספג אמש ביקורת חריפה משחקן העבר של ברצלונה חריסטו סטויצ'קוב. "ברגע רגע שגריזמן נמצא על המגרש, ברצלונה משחקת ב-10 שחקנים. אם הם רוצים להגיע להישגים בטווח הארוך, הם חייבים למכור אותו. טרינקאו ומרטין ברייתווייט חייבים להישאר, אבל מה גריזמן עושה שם? זה לא ברור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully