וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגשמת החלום מול באיירן ודורטמונד והטיפים להולאנד: מונס דאבור מדבר

עודכן לאחרונה: 13.3.2021 / 8:00

חלוץ הופנהיים התראיין לאתר הרשמי של הבונדסליגה, חזר לשערים המרגשים, סיפר על החברות עם הנורבגי והודה: "אני צריך לכבוש יותר"

מונס דאבור כובש שער מול בורוסיה דורטמונד/ספורט1

היכולת הטובה שמגלה מונס דאבור לאחרונה, לא נעלמת מעיניהם של חובבי הבונדסליגה. אמש (שישי) פורסם ראיון עם החלוץ הישראלי של הופנהיים באתר הרשמי של הליגה הגרמנית, בו סיפר בין היתר על התחושות המיוחדות בשערים שכבש מול באיירן מינכן ודורטמונד, וכן על החברות בינו לבין ארלינג הולאנד, המטאור החדש בשמי הכדורגל העולמי.

"שיחקתי שלוש פעמים נגד באיירן מינכן וכבשתי שלושה שערים. זאת סטטיסטיקה מדהימה לדעתי", אמר. "לכבוש נגד הקבוצה הטובה בעולם ונגד השוער הטוב בעולם ואחד הטובים בהיסטוריה, זו תחושה מיוחדת מאוד. מבחינתי, זאת הגשמת חלום. כשחתמתי בהופנהיים, חלמתי בדיוק על רגעים כאלה. לכבוש נגד קבוצות כמו באיירן מינכן או בורוסיה דורטמונד, זאת הרגשה נהדרת".

מונס דאבור שחקן הופנהיים. רויטרס
שוב מככב. דאבור/רויטרס

דאבור סיפר על הקשר החברי שלו עם ארלינג הולאנד, איתו שיתף פעולה למשך זמן קצר במדי רד בול זלצבורג. "אנחנו מדברים לא מעט ביומיום, ולפעמים אני נותן לו טיפים. מאז שעזבתי את זלצבורג, שמרנו על קשר. ארלינג ילד מצוין ועל היכולות שלו לא צריך להרחיב, כי רואים אותן כל הזמן. אני מאושר עבורו וגאה בו מאוד. הייתה לנו תקופה יחד בזלצבורג, אבל נשארנו מחוברים. הוא חבר טוב. כשהוא עזב את זלצבורג והצטרף לדורטמונד, ידעתי שהוא יתפוצץ. לעבור לדורטמונד הייתה ההחלטה המושלמת מבחינתו. זה בדיוק מה שהוא היה צריך".

דאבור מספר ש"ראו על ארלינג כבר מהיום הראשון שלו בזלצבורג את הכוח, האיכויות, האנרגיות, הקילריות מול השער. כשהוא נמצא על כר הדשא, הוא לא רואה שום דבר חוץ מהרשת".

על המספרים שלו אמר דאבור: "אני בטוח שאני מסוגל לכבוש יותר. אני פשוט יודע את זה. בתקופה האחרונה אני מרגיש הרבה יותר טוב, ואני בטוח שבעתיד הקרוב תראו אותי כובש לעיתים קרובות יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully