וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 1:3 את ברסט ועלתה למקום החמישי

סמפאולי עם 6 מ-6, כשגם הפעם המחליפים לואיס הנריקה (שני בישולים) וקוויזנס (שער) עשו את ההבדל בדקות 88 ו-91. בשישי: ליון חילצה 1:1 בתוספת הזמן מול ריימס

שחקן ליון טינו קאדוור. Xavier Laine, GettyImages
הציל נקודה לליון. טינו קאדוורה/GettyImages, Xavier Laine

המחזור ה-29 בליגה הצרפתית נפתח אמש (שישי) עם ה-1:1 הדרמטי והמפתיע בין ליון לבין ריימס. מארסיי התקדמה לפחות זמנית למקום החמישי בזכות 1:3 דרמטי על ברסט, אחרי שסנט אטיין ניצחה בחוץ 0:1 את אנז'ה במשחק הצהריים.

ארקדיוש מיליק שחקן מארסיי חוגג שער. Daniel Cole, AP
שער יפה. ארקדיוש מיליק/AP, Daniel Cole

מארסיי - ברסט 1:3

חורחה סמפאולי עם 6 מ-6 על הקווים. שוב זה היה ניצחון דרמטי בזכות המחליפים, והפעם אפילו חגיגי יותר, ביום הולדתו ה-61. ארקדיוש מיליק קיבל כדור מדימיטרי פאייה, נכנס לרחבה וירה כדור חד בשמאל את הרשת בדקה ה-45, אבל ברסט הפתיעה עם השוויון מראשו של הבלם ליליאן בראסייה בדקה ה-71. כמו בניצחון על ראן, סמפאולי הכניס את לואיס הנריקה ואת מיקאל קוויזנס, והם עשו את ההבדל. הברזילאי בישל לפלוריאן תובאן שכבש מקרוב בדקה ה-88, ובתוספת הזמן הכין גם לקוויזנס שעד הגעת סמפאולי לא כבש וכעת יש לו שני שערים רצופים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
שחקן ריימס מאתייה קפארו. Sylvain Lefevre, GettyImages
העלה את ריימס ליתרון שלא החזיק. מתיו קפארו/GettyImages, Sylvain Lefevre

ליון - ריימס 1:1

הקבוצה של רודי גרסיה הגיע לאחר החמישייה בגביע מול סושו, ולא חשבה שתיתקל בהתנגדות יתרה מהקבוצה מהמקום ה-12 טרם המחזור. עם זאת, ליון מצאה את עצמה יורדת להפסקת המחצית בפיגור 1:0 משער של מתיו קפארו בדקה ה-33. ליון לחצה על שער האורחת ובעטה 17 פעמים לשער, כשרק שש פעמים הלכו למסגרת. הפעם המשמעותית מכולן הגיעה שתי דקות בתוך תוספת הזמן כשממפיס דפאי מצא את טינו קאדוורה, והמחליף מזימבבואה כבש שער שוויון דרמטי. על אף הנקודה שניצלה ברגע האחרון, ליון פספסה הזדמנות להיצמד ואולי אפילו לעקוף את ליל שבמקום הראשון.

אנז'ה - סנט אטיין 1:0
לסנט אטיין: ווהבי חאזרי (52)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully