וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: הפסד דרמטי לדיא סבע ואל נאסר בקרב הצמרת

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 23:06

הישראלי השלים 90 דקות וראה את חבריו סופגים שער דרמטי בתוספת הזמן בדרך ל-3:2 מול באני יאס השנייה. צ'יבוטה נכנס כמחליף בניצחון הדרמטי של לודוגורץ

תקציר: דור מיכה בישל שלושה שערים, אנורתוזיס - קרמיוטיסה 1:5/ספורט1

בקרב צמרת שנערך היום (שישי) במסגרת המחזור ה-20 בליגה באיחוד האמירויות רשמו דיא סבע וקבוצתו אל נאסר הפסד דרמטי ומאכזב, 3:2 מול באני יאס. הישראלי פתח בהרכב מול הקבוצה מהמקום השני וראה את מהדי עבייד מוריד את אל נאסר להפסקה ביתרון עם שער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. באני יאס השיגה את השוויון, האורחת כבשה את השני אך בדקה ה-87 וה-92 השיגה המארחת שני שערים דרמטיים ונצמדה לפסגה.

אל נאסר עם הפסד דרמטי ומתסכל, פספסה הזדמנות להשתוות ליריבתה במאזן הנקודות, וכעת רואה את באני יאס ממרחק של שש נקודות מעליה. המנצחת הצליחה להתקרב עד כדי מרחק של שתי נקודות מהפסגה.

דיא סבע שחקן אל נסאר. מתוך הטוויטר של אל נסאר, אתר רשמי
הפסד דרמטי. סבע/אתר רשמי, מתוך הטוויטר של אל נסאר

* עידן גולן פתח והשלים 63 דקות במדי אוניברסיטטאה קלוז' שניצחה 0:1 את קראיובה 1948 במסגרת המחזור ה-19 בליגה השנייה ברומניה. הישראלי הוחלף על ידי אלכסנדרו פופ, שכבש שבע דקות לאחר מכן את שער הניצחון של המארחת.

* מאוויס צ'יבוטה נכנס כמחליף בדקה ה-85 במשחקה של לודוגורץ מול ארדה במסגרת המחזור ה-25 בליגה הבולגרית. כשהחלוץ נכנס, הייתה התוצאה 0:0 אך שער ניצחון של ואנדרסון, שש דקות בתוך תוספת הזמן העניקה לאלופה ולמוליכה ניצחון דרמטי.

* אנס מחמיד נכנס כמחליף בדקה ה-70 במדי ווינטרטור במשחק הבית מול תון במסגרת המחזור ה-25 בליגה השוויצרית. ראול אלבס העלה בדקה ה-84 את המארחת ליתרון, כשבתוספת הזמן סייפאלח לטאייף הוסיף את השני בדרך ל-0:2 מרשים על השנייה בטבלה.

  • עוד באותו נושא:
  • דיא סבע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully