וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע: פארליי רוזה צפוי לפתוח לראשונה, סלליך יחזור ל-11

הדרומיים זקוקים לניצחון כדי להישאר בתמונת הפלייאוף העליון (א', 20:00, ספורט1). גם קבהא יפתח, קלטינס יתופקד כמגן ימני. גיא לוזון: "משחק על עונה שלמה"

מחזור 25הסתיים14/03/2021
מכבי פתח תקוה
    0
      הפועל באר שבע
      תקציר: עירוני קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1:2/ספורט1

      מכבי פתח תקוה

      אחרי שלא הצליחה לנצל את משחק ההשלמה בקרית שמונה כדי להבטיח את המקום בפלייאוף העליון, למכבי פתח תקוה יש הזדמנות נוספת לזכות בכרטיס, כשתארח את הפועל באר שבע מחר (ראשון, 20:00, ספורט 1) לעוד קרב ישיר על מקום בטופ 6. גיא לוזון תרגל ארבעה שחקני הגנה ואת ליאל עבדה כחלוץ בודד, כאשר ארד בר יחזור ל-11.

      המאמן אמר לקראת המשחק: "יש לנו רצון עז להבטיח את מקומנו בפלייאוף כבר מחר, זה משחק על עונה שלמה ואנחנו מתייחסים אליו בהתאם".

      הבלם דניאל פלשר הוסיף: "זה משחק על שש נקודות ואנחנו מקווים להגשים את המטרות שלנו ולעלות לפלייאוף העליון. משמח אותנו שהאוהדים חוזרים, אחרי שנה של משחקים בלי קהל, ואני מקווה שנגרום להם לחייך".

      דניאל פלשר שחקן מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
      משחק על שש נקודות. דניאל פלשר/אודי ציטיאט

      הפועל באר שבע

      שני משחקים לסיום הליגה הסדירה, בהפועל באר שבע עדיין מאמינים שהם יכולים לסיים בין 6 הראשונות ולהשתחל לפלייאוף העליון למרות הצניחה למקום השביעי. אוהדי הקבוצה שהגיעו אתמול לאימון הבוקר תמכו בשחקנים על רקע ההרגשה שהקבוצה מקופחת במוסדות השיפוטיים של ההתאחדות לכדורגל. אבל עם כל האמפתיה, השטח מחר יהיה של השחקנים שיצטרכו לתת מעצמם הכל כדי לנצח את מכבי פתח תקוה שבעצמה תגיע למשחק בדריכות גדולה מאותה הסיבה ובעיקר אחרי שהפסידה לקרית שמונה.

      בבאר שבע יצטרכו להסתדר ללא המורחקים ז'וזואה, חאתם עבד אלחמיד ומרסלו מלי וללא הפצועים אור דדיה, שון גולדברג ומריאנו בארירו.

      מי שיפתח לראשונה ונראה טוב באימונים הוא הברזילאי פארליי רוזה שהגיע כשחקן רכש בחלון האחרון. סינטיאהו סלליך יחזור להרכב אחרי פציעה ארוכה. מרואן קבהא שסבל מבעיה רפואית ונזקק לטיפול, חש הרבה יותר טוב וגם יפתח בהרכב אחרי היעדרות ארוכה. דוד קלטינס יוסט לעמדת המגן הימני. רותם חטואל יועדף על פני אלטון אקולטסה בכנף.

      עוד בוואלה!

      אלונה ברקת נחושה להשאיר את ז'וזואה, צפו במפגן התמיכה של הקהל

      לכתבה המלאה
      סינטאיהו סלליך שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
      שוב ב-11. סלליך/דני מרון

      טריוויה

      * שער הניצחון הדרמטי של תאי בריבו בסיבוב הראשון קטע למכבי פתח תקוה רצף של 26 משחקים בהם לא ניצחה את הפועל באר שבע, מאז מאי 2010 בווסרמיל.

      * עכשיו מקווים המלאבסים לעשות את זה לראשונה גם באצטדיון המושבה. הניצחון הביתי האחרון שלהם על הפועל באר שבע היה 0:3 בספטמבר 2009, עוד בימי האורווה, עם צמד של טל בן חיים ושער של עומר בוקסנבוים. מי שאימן אז את מכבי פתח תקוה היה רוני לוי.

      * לוי עדיין מחכה לניצחון בכורה כמאמן הפועל באר שבע, שסופרת חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון. בתחילת העונה עם יוסי אבוקסיס כבר היה לה רצף של שישה כאלה.

      * בריבו הכריע את המפגש הקודם כמחליף וסך הכול חמישה מששת שעריו העונה היו לאחר שקם מהספסל. הסופר-סאב של הליגה.

      הרכבי הקבוצות

      שופט: גל לייבוביץ'
      אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
      קהל: 1200

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        3
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully