וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: ניקיטה רוקאביציה תורגל בהרכב וצפוי לפתוח מול בני יהודה

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 13:58

בשורות מעודדות לירוקים: ברק בכר החליט לתרגל בהרכב את האוסטרלי, שנעדר כמעט חודש מהמגרשים. שרי צפוי להיות בסגל אך לא יפתח, בחיפה יודעים: "חייבים לחזור מיד למסלול, בני יהודה לא תעשה לנו חיים קלים" (ראשון, 20:45, ספורט 1)

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1
ניקיטה רוקאביציה חוגג שער, מכבי חיפה מול הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
חבר, היית חסר. רוקאביציה/לילך וייס רוזנברג

חלוצה של מכבי חיפה ניקיטה רוקאביצה תורגל היום (שישי) בהרכבה של מכבי חיפה ונראה שהאוסטרלי ישוב להרכב אחרי היעדרות ארוכה. כזכור, ב-17 בפברואר הודיעה מכבי חיפה שהחלוץ נדבק בקורונה, לאחר מכן הוא שהה בבידוד, ובהמשך לא חזר לאימונים כי המשיך לחוש בתסמינים כתוצאה מההידבקות. עם זאת, לאורך כל השבוע האחרון ערך רוקאביציה אימונים מלאים וכעת החליט בכר לתרגל אותו בהרכב למשחק מול בני יהודה ביום ראשון (20:45, ספורט 1).

מי שלא יפתח בהרכב הוא צ'ארון שרי. ההולנדי אמנם חזר לאימונים וצפוי להיות בסגל אך הוא לא כשיר לתשעים דקות וצפוי להיכנס במהלך המשחק כמחליף. מי שיחזור להרכב אחרי ארבעה משחקי היעדרות הוא דולב חזיזה, אחרי עונש ההרחקה שספג בעקבות אירועי הדרבי. גם רז מאיר ועופרי ארד ישובו להרכב.

עוד בוואלה!

"ופתאום הכול התפרץ": 20 שנה לשער הניצחון המיתולוגי של יוסי בניון

לכתבה המלאה

אחרי שאיבדה את הפסגה, בחיפה מבינים את החשיבות של המשחק הקרוב. "בני יהודה במאבקים משלהם ולא יעשו לנו חיים קלים", אמרו בחיפה, "אסור לנו אחרי כל מה שעשינו העונה דווקא בסוף לאבד מומנטום. אנחנו חייבים להראות שאנחנו חוזרים למסלול הנצחונות מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully