וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון מחמיאים לעודד קטש: "הגנה מושלמת, הופעה של קבוצת פלייאוף"

המאמן כבר חושב על העונה הבאה, בתקשורת פרגנו ("הוא הפליימייקר של פנאתינייקוס") וגם ארון ווייט מבסוט: "אוהב את השיטה שלו"

ניצחונו הגדול ביותר של עודד קטש כמאמן פנאתינייקוס היה בלי ספק בדרבי הגדול מול אולימפיאקוס, אך אמש (חמישי) המשיך מאמן פאו לחזק את מעמדו לקראת העונה הבאה, עם ניצחון אמוציונלי לא פחות. הפעם זה קרה מול קבוצת נעוריו, מכבי תל אביב, אותה הביס 63:81 בתצוגת כדורסל משכנעת מאוד.

"מעתה אנחנו כבר חושבים על העונה הבאה", הודה בסיום. "זה לא סוד שיש לנו חור בעמדת הרכז, אבל אני לא כאן לחפש תירוצים. ננסה להיות הקבוצה הכי טובה שאפשר. גם בלי נמניה נדוביץ' אנחנו מנסים לעשות את המקסימום, הוא שחקן חשוב מאוד עבורנו וההיעדרות שלו גרמה לנו לשחק אחרת. חייבים להמשיך להילחם".

בתקשורת היוונית החמיאו לישראלי. "זו היתה הופעה של קבוצת פלייאוף", נכתב בטור דעה באתר "ספורט24". "פנאתינייקוס דרסה כבר מהרגע הראשון, ובעוד זה לא ההבדל האמיתי בין הקבוצות, התוצאה הסופית גרמה לקטש לחייך מול המצלמות. ההתקפה היתה מצוינת, ההגנה היתה מושלמת, מה עוד אפשר לבקש? ההרכבים הגבוהים והחילופים בחסימות עבדו נהדר ומלבד קצת טעויות כשמכבי לחצה, העבודה נעשתה כמעט בלי בעיות".

גם ב"גאזטה" פרגנו והשוו את המשחק אמש לזה של דטרויט פיסטונס הגדולה של שנות ה-80 - "הבאד בויז": "במשך 40 דקות, ובפעם הראשונה זה זמן רב, פנאתינייקוס שלחה מסר הגנתי, הראתה אופי ולא אפשרה אפילו לייתוש לעבור ליד הסל שלה. היא הזכירה קבוצה שנאבקת על הפלייאוף".

ב"ספורט טיים" הוסיפו: "קטש הכניס דברים חשובים למשחק הקבוצתי, אפילו שיש לו בעיה גדולה בעמדת הפליימייקר. פאו כל הזמן משחקת כפי שהוא רוצה. כרגע, קטש הוא הפליימייקר של הקבוצה. למשל, החמישיות הגבוהות שלו, התזוזה המתמדת בהגנה ובהתקפה, השחקנים כרגע משרתים את השיטה שלו, ולא הפוך".

גם שחקני פאו מרוצים. "אני ממש אוהב את המאמן קטש ואת הצורה בה הוא משחק", התמוגג ארון ווייט, שפרח מול הצהובים עם 15 נקודות ו-7 ריבאונדים. "הסוד לניצחון הוא שהיו לנו את האופציות הנכונות בהתקפה, כבר מהרגע הנכון, וגם את האנרגיות".

דינוס מיטוגלו, שנראה מצוין תחת קטש, הוסיף: "אני שמח, כי גיוונתי את המשחק שלי והמאמן מאפשר לי לשחק ולעזור לחברי לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully