וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: לאפורטה מעדיף את נאגלסמן על פני קומאן, רשימת המועמדים לקיץ התעדכנה

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 10:54

בספרד טוענים: נשיא ברצלונה החדש מעוניין במאמן בן ה-33, אבל המשרה שהתפנתה בנבחרת גרמניה הפכה גם את באיירן מינכן לצד בעניין

יוליאן נאגלסמן מאמן ר.ב. לייפציג. רויטרס
"באיירן צסכים לשחרר את פליק לנבחרת רק אם תוכל לקבל את נאגלסמן"/רויטרס

בספרד טוענים: יוליאן נאגלסמן הוא המועמד המועדף על נשיא ברצלונה ז'ואן לאפורטה לתפקיד מאמן הקבוצה לעונה הבאה, והוא מועדף על פני המאמן הנוכחי רונאלד קומאן. על פי הדיווח, לאפורטה מעריך מאוד את קומאן, ואף ניסה בעבר לצרפו במהלך כהונתו האשונה כמאמן בארסה, אבל הוא מבין שקומאן הוא "מינוי של ברתומאו", הנשיא הקודם.

נאגלסמן בן ה-33 מאמן בהצלחה את ר.ב לייפציג הגרמנית, אחרי תקופה יפה בהופנהיים. על פי דיווח ב"Cadena SER", "לאפורטה מעריך את קומאן אבל הוא לא היה ממנה אותו לפרויקט הזה, הוא מעדיף שמות אחרים, ובראשם נאגלסמן". לקומאן יש חוזה עד 2022, ולאפורטה יקבל החלטה בהמשך. יש לציין שלנאגלסמן יש חוזה בקבוצתו הגרמנית עד 2021, והוא אף הוזכר כמועמד לאמן את נבחרת גרמניה אחרי עזיבתו של יוגי לב בקיץ בתום היורו.

הבעיה היא שנאגלסמן מבוקש גם בבאיירן מינכן, שגם היא מתכוננת לאפשרות שהאנזי פליק יעזוב לנבחרת גרמניה. ב"בילד" טוענים שלפליק יש חוזה עד 2023, "ובאיירן תסכים להתיר את חוזהו ולשחרר אותו לנבחרת גרמניה רק אם תוכל להחתים את נאגלסמן". ההתאחדות הגרמנית הודיעה שלא תפנה לשום מאמן תחת חוזה, אבל תסכים לנהל מו"מ אם המאמן והקבוצה שלו מוכנים להסדר.

המועמדים של ברצלונה לרכש, כל פי "ספורט". מתוך "ספורט", צילום מסך
הרשימה החדשה?/צילום מסך, מתוך "ספורט"

בינתיים ב"ספורט" הקטלאני ערכו רשימה של כל המועמדים לרכש בבארסה: מלבד לשמות המוכרים (אריק גרסיה הבלם, החלוצים סרחיו אגוארו וממפיס דפאיי), הוזכרו גם השמות של חואן בארנט, ג'רום בואטנג, דייויד אלאבה, יוליאן דראקסלר, אנחל די מריה, הקאן צ'להאנולו (חלוץ מילאן) ופלוריאן תובאן ממארסיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully