וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג יאמן את אליאל פרץ? "הוא אחד מ-50 מועמדים"

ג'וב ראשון מאז נבחרת ישראל? באוסטריה מתעקשים שהרצוג מועמד מוביל לוולפסברגר, הנשיא צינן את ההתלהבות: "אין מגעים"

תקציר: טוטנהאם - וולפסברגר 0:4/ספורט 1

האם אנדי הרצוג בדרך למשרת אימון ראשונה מאז סיים את דרכו בנבחרת ישראל? בתקשורת האוסטרית מתעקשים כבר כמה ימים שהוא המועמד המוביל לתפקיד מאמן וולפסברגר, אבל נשיא המועדון הצהיר אמש (חמישי) שהוא רק אחד מכ-50 מועמדים. הרצוג, מגדולי כדורגלני אוסטריה בכל הזמנים, משמש היום כפרשן בכיר ברשת "סקיי" המקומית.

וולפסברגר נפרדה בשבוע שעבר מהמאמן פרדיננד פלדהופר, שהסתכסך עם כמה מהשחקנים המובילים של הקבוצה ובינתיים גם השיג תוצאות לא מספקות בליגה האוסטרית. המנהל הטכני, רומן סטארי, ירד לקווים באופן זמני, עד שימונה מאמן קבוע ובאוסטריה מתעקשים בימים האחרונים על הרצוג.

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל בכדורגל. יוסי ציפקיס
בוודאי מתגעגע לכר הדשא. הרצוג/יוסי ציפקיס

הרצוג כבר ניהל מגעים עם וולפסברגר לפני שחתם בנבחרת ישראל ב-2018 ובתחילת השבוע נשאל על האפשרות שיצטרף אליה כעת והשיב: "נראה מה יוליד יום". אתמול הנשיא דיטמאר ריגלר אמר: "הרצוג? אני לא יודע למה ממשיכים לדבר על זה כל הזמן, אין בינינו מגעים. יש לנו תיק עם קורות חיים של 50 מועמדים שהציעו את עצמם. המספר מדהים".

הרצוג מעולם לא אימן קבוצה. הוא שימש כעוזר מאמן בנבחרות אוסטריה וארה"ב, אימן את הנבחרות הצעירות של שתיהן ועמד על הקווים של נבחרת ישראל ב-16 משחקים. אם הוא אכן ימונה למאמן וולפסברגר, הוא ישתף פעולה עם אליאל פרץ שחתום בקבוצה עד קיץ 2022. הקשר הישראלי כבש העונה 4 שערים ב-20 משחקים בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully