וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס: "אלך עם פארגו לכל מלחמה, הוא עוד לא ב-20 אחוז יכולת"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 23:08

מאמן מכבי ראשון לציון פרגן לרכז הוותיק לאחר הניצחון על הפועל תל אביב ("אחד הווינרים הגדולים שאימנתי"), וגם לדוברת: "יכול להיות מהטובים בארץ". פרנקו: "יש שלב במשחק שאנחנו מפסיקים להיות אגרסיביים"

שחקן מכבי ראשון לציון ג'רמי פארגו מול שחקן הפועל תל אביב ים מדר. אלן שיבר, אתר רשמי
משתפר אט אט. פארגו/אתר רשמי, אלן שיבר

מכבי ראשון לציון והפועל תל אביב סיפקו הערב (חמישי) את אחת הדרמות הגדולות של העונה, בסיומה שבו הכתומים למסלול הניצחונות עם 84:86, לאחר שכבר חזרו מפיגור בן 18 נקודות.

"במחצית השחקנים הבינו שאן הגבינה השוויצרית שהייתה תמשיך זה יהיה מבוכה, כל אחד שיחק גם בשביל הקריירה שלו כי זה היה מבוכה", אמר גיא גודס. "התחלנו ללחוץ והמשחק היה שונה. לשמחתי עשינו את השינוי". על נועם דוברת שבלט עם 17 נקודות אמר המאמן: "זה קצת לא פייר לשים משקל כל כך גדול על ילד בן 18.5, גם נגד ירושלים הוא היה טוב מאוד. ברור שהעומס עליו הוא מאוד גדול עכשיו, כי אנחנו משחקים עם מוביל כדור אחד, ג'רמי, אנחנו צריכים את טישמן חד ובעניין, כי שינינו את הקונספט. אני שמח על ההתקדמות שלו, הוא עוד יכול להשתפר, הוא עוד ילד, זה לא בא ביום אחד. אין ספק שהוא מראה פוטנציאל ויכולות להיות אחד השחקנים הטובים בארץ".

על ג'רמי פארגו שהוסיף 17 משלו אמר גודס: "אני מכיר את פארגו הרבה שנים, אני הולך איתו לכל מלחמה, יהיו משחקים שהוא יחריב וייקח זריקות קשות, אבל הוא אחד הווינרים הגדולים שאימנתי, והוא עדיין לא ב-20 אחוז יכולות, יש לו משקל להוריד, אבל היו לו מהלכים שכולם מכירים אותו וראיתם קמצוץ ממנו. גם הוא אומר שהוא מתחיל להסתגל לקצב. הוא לא יפחד לקחת את הזריקה האחרונה".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. דני מרון
בצרות. פרנקו/דני מרון

מנגד, דני פרנקו המתוסכל סיכם: "הכל קשור בקצב משחק. כשאנחנו מתחילים לשחק בהליכה זה קשה לנו. אני לא רוצה להיכנס לשחקנים ספציפים, אבל יש שלב במשחק שאנחנו מפסיקים להיות אגרסיביים ואז הפרטמרים במשחק משתנים. זה עניין של החלטות שאנחנו צריכים לקחת. אנחנו מראים שבוע אחרי שבוע שאנחנו יכולים להיות קבוצה טובה או לא טובה, או שאנחנו רוצים לנצח משחקים, או לא. אנחנו חייבים למצוא את העקביות שלנו. פוטנציאל אנחנו מראים שבוע אחרי שבוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully