וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד נוטה לא לשחרר את ג'יידון סאנצ'ו לנבחרת אנגליה

חזרה מהאי הבריטי לגרמניה כרוכה בבידוד ארוך ושחקן הכנף, שגם מתאושש מפציעה, כנראה לא יוכל להצטרף לחבריו. גם בלינגהאם בספק

תקציר: אנגליה - איסלנד 0:4/ספורט 1

אחרי שאתמול (חמישי) פורסם שנבחרת אוסטריה תשחק נגד סקוטלנד ללא 18 שחקני סגל שמשחקים בבונדסליגה הגרמנית, נראה שגם בורוסיה דורטמונד לא תסכים לשחרר את ג'יידון סאנצ'ו למשחקי נבחרת אנגליה בסוף החודש.

על פי ההנחיות בגרמניה, כל אדם שחוזר מהאי הבריטי מחוייב בבידוד בן 14 ימים - זאת בצל החשש מהמוטציה הבריטית. פיפ"א הודיעה מבעוד למועד שבגלל הנחיות הקורונה שמשתנות ממדינה למדינה, היא תאפשר לקבוצות לא לשחרר שחקנים לנבחרות - דבר תקדימי כשמדובר במשחקים רשמיים. הקבוצות בגרמניה לא מוכנות לאבד שחקנים לטובת בידוד ארוך, בוודאי לא בשלבי ההכרעה של העונה.

שחקן נבחרת אנגליה ג'יידון סאנצ'ו עם המאמן גארת' סאות'גייט. רויטרס
צפוי להחמיץ את סן מרינו, אלבניה ופולין. סאנצ'ו עם גארת' סאות'גייט/רויטרס

אוסטריה תפתח את הופעותיה במוקדמות המונדיאל במשחק חוץ נגד סקוטלנד והיא תספוג את הפגיעה הגדולה מכולן, אבל לא היחידה. בדורטמונד נוטים לא לשחרר את סאנצ'ו למשחקים של אנגליה נגד סן מרינו, אלבניה ופולין בבית ט' במוקדמות המונדיאל, בגלל הקורונה ויש לציין שגם כדי שיחלים מפציעה ממנה הוא סובל באופן מלא. כרגע נראה שגם ג'וד בלינגהאם לא ישוחרר מדורטמונד לשלושת המשחקים.

סימן שאלה גדול סובב גם את רוברט לבנדובסקי, שכאמור צריך להתארח עם נבחרת פולין בוומבלי ב-31 במרץ. חרף דיווחים על כך שייתכן שבאיירן מינכן תאסור על המראה שלו לאנגליה, עדיין לא התקבלה הודעה רשמית בנושא.

בשבוע שעבר הוחלט לדחות את כל משחקי מוקדמות המונדיאל בדרום אמריקה שנועדו להתקיים בסוף החודש, בגלל ההבנה שקבוצות רבות מאירופה לא יסכימו לשחרר את השחקנים שלהן למשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully