וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס: "מקווה לעזוב את ריאל מדריד עוד זמן רב. לברצלונה? אין סיכוי"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 21:11

הקפטן הוסיף: "לא יודע אם אעזוב מחר או בעוד 5 שנים, יש דברים שכסף לא יכול לקנות. יהיה קל יותר להביא את הולאנד על פני אמבפה"

תקציר: מנצ'סטר סיטי - סאות'המפטון 2:5/ספורט 1

עתידו של סרחיו ראמוס עדיין תלוי באוויר. קפטן ריאל מדריד כינס הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים, ובה הצהיר: "יש הרבה חוסר ודאות, הלוואי שיכולתי לעדכן במשהו, אבל אין שום חדש. אני מבטיח שכשיהיה מה להודיע, אדבר. מה שאני רוצה זה לעזוב את ריאל מדריד בידיעה שנתתי הכל למועדון, אני לא יודע אם זה יקרה היום, מחר או בעוד חמש שנים. אני מקווה שזה יקרה הרבה זמן רב אבל זה לא תלוי רק בי, ארצה לעזוב מהדלת הקדמית".

כשנשאל על המורשת שלו לאחר קריירת המשחק השיב: "אגדות נוצרות על בסיס יום יומי, צריך להרוויח את הדברים הללו. כל מה שמטריד אותי הוא לנסות להיות צנוע, לעבוד קשה. למרות שאני בן 35, בברנבאו אין שחקנים צעירים או מבוגרים - רק טובים ורעים. אני יכול לשחק עוד 3-4-5 שנים אם הגוף יאפשר לי ולא איפצע, עדיין אוכל להיות ברמות הגבוהות ביותר. האופי שלי תמיד יהיה זהה, אני תמיד רעב לנצח, שנה אחר שנה, ואני מקווה שזה יישאר ככה".

על האפשרות שיעבור לברצלונה אמר: "אין אפשרות כזו, יש לי חיבה גדולה ללאפורטה, אבל יש דברים בחיים שכסף לא יכול לקנות. בדיוק כפי שלא תראו את צ'אבי או פיקה במדריד".

ראמוס התייחס לביקורת שהושמעה נגד חברו כריסטיאנו רונאלדו לאחר ההדחה מליגת האלופות: "הוא הפנים של יובה, אתם חושבים על יובה ומיד חושבים עליו. הוא זה שעושה את השינוי. אף אחד לא יכול להבטיח הצלחה, יובנטוס נפלה, ברצלונה נפלה, זה יכול לקרות לכל אחד - אני מקווה שלא לנו".

על ילדי הפלא החדשים של הכדורגל העולמי אמר: "הולאנד, אמבפה ו-ויניסיוס שחקנים מבטיחים מאוד, אבל אי אפשר להשוות אותם למסי ורונאלדו שעושים את זה כבר 15 שנה. הייתי רוצה גם את הולאנד וגם את אמבפה בריאל מדריד, אבל כרגע נדמה לי שהיה יותר קל להחתים את הולאנד, עם אמבפה זה יותר מסובך".

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
רשימת דרישות לא קצרה. סרחיו ראמוס/רויטרס

בתוכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" פורסם הבוקר שאחת הסיבות לסחבת בהארכת חוזהו של הבלם בן ה-34 שיהפוך לשחקן חופשי בקיץ, היא דרישה עתידית מיוחדת שלו: לפי הדיווח, ראמוס החליט שהוא שואף להפוך למאמן ביום מן הימים, ורוצה לקבל הבטחה בעל פה שיקבל את המפתחות מהבלאנקוס בעתיד, אחרי שיפרוש ממשחק פעיל.

ראמוס מודע לכך שבקיץ הקרוב הוא יחתום ככל הנראה על החוזה האחרון בקריירה, ולכן מנסה להשיג לא רק משכורת גבוהה אלא גם ביטחון תעסוקתי ליום שאחרי. לפי הדיווח, פלורנטינו פרס שוקל להעניק לראמוס "חוזה לכל החיים", שנהוג במקרים מסוימים בשנים האחרונות בספרד, וניתנים לרוב לסמלים של מועדון מסוים. כך, למשל, חואן קרלוס נבארו קיבל חוזה דומה מברצלונה כשפרש מכדורסל.

כך או כך, יש מי שמאמין שרשימת הדרישות של ראמוס מוגזמת. לפי דיווחים, ראמוס התנה את חתימתו על חוזה חדש בסעיף השתתפות בלפחות 90 אחוז מהמשחקים (כל עוד הוא כשיר).

שחקן העבר של ריאל, אולי שטילקה הגרמני שכיכב במועדון בשנות ה-70' וה-80', אמר ל"מארקה" היום: "לא הייתי מאריך לראמוס את החוזה בכל מחיר. אם התנאי שלו הוא לשחק בכל המשחקים, הייתי מוותר עליו. הוא כבר בן 34 וחייב להפנים שהוא לא מסוגל לשחק שלושה משחקים בשבוע, לא בטוח שאפילו לא שניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully