וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה מהסס, אבל אל חלאיפי מצהיר: "הוא וניימאר תמיד יישארו פריזאים"

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 7:42

כוכב פ.ס.ז' משהה את ההחלטה על עתידו, אבל הנשיא בטוח שימשיך. בצרפת מהללים את קיילור נבאס: "פנומנלי, החזקנו מעמד בזכותו"

קיליאן אמבפה פריז סן ז'רמן. רויטרס
העתיד מבטיח, אבל איפה הוא יהיה? אמבפה/רויטרס

פריז סן ז'רמן חוגגת את ההעפלה לרבע גמר ליגת האלופות, ויודעת: זה הזמן לסגור עם קיליאן אמבפה וניימאר חוזים חדשים. הראשון כבש אמש (רביעי) את השער היחיד של פ.ס.ז' ב-1:1 עם ברצלונה שהשלים ניצחון 2:5 בסיכום שני המפגשים, ועתידו ממשיך להטריד את הקבוצה.

העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו פרסם אמש אחרי ההעפלה, מספר עדכונים בנוגע לבניית הסגל של הקבוצה בעונה הבאה. לטענתו, מי שצפויים להאריך את חוזיהם בקרוב הוא ניימאר, אנחל די מריה וחואן ברנאט. גם אלסנדרו פלורנצי עשוי להירכש תמורת 9 מיליון יורו ומואיז קן צפוי להמשיך, למרות שלפ.ס.ז' אין אופציה לרכוש אותו.

סימן השאלה הגדול, אם כך, נותר קיליאן אמבפה. הכוכב הצרפתי "עדיין מהסס" לפי די מארציו, ונחוש לקבל את ההחלטה בסוף העונה. "הוא לוקח את הזמן, ולא בטוח שזה סימן טוב מבחינת פ.ס.ז'", ציין הכתב הבכיר.

עוסמאן דמבלה, שחקן ברצלונה, מול קיילור נבאס שוער פריז סן ז'רמן. Christophe Ena, AP
הזכיר נשכחות. קיילור נבאס בפעולה אמש/AP, Christophe Ena

כך או כך, הנשיא נאסר אל חלאיפי העביר אתמול מסר ברור לשני הכוכבים הגדולים שלו כשאמר לטלוויזיה הצרפתית בסיום המשחק: "ניימאר ואמבפה פריזאים, והם תמיד יישארו פריזאים".

מי שסחט מחמאות גדולות בפ.ס.ז' הוא קיילור נבאס, שעצר פנדל של ליאו מסי שיכול היה להיות נקודת מפנה, ובאופן כללי הציג יכולת מצוינת בין הקורות שהזכירה את ימי השיא שלו. "הוא היה פנומנלי. הוא תמיד מופיע למשחקים חשובים", אמר מאוריסיו פוצ'טינו על השוער הקוסטה ריקני, שהקדיש את עצירת הפנדל לסרחיו ריקו, השוער המחליף, ש"עובר תקופה קשה עם המשפחה שלו".

מרקיניוס הוסיף: "זה היה קשה. ברצלונה לחצה עלינו גבוה מאוד. הצלחנו להחזיק מעמד בזכות השוער הנהדר שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully