וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אלכסנדר פשיץ' דיווח על תסמינים ועלול לחזור לשחק רק בפלייאוף

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 11:23

החלוץ הבכיר של האלופה אמור לסיים את תקופת הבידוד במהלכה חש ברע ועשוי להיעדר משני המשחקים שנותרו לצהובים עד לסיום העונה הסדירה. גם מצבת הפצועים מדאיגה: יונתן כהן יחמיץ את קרית שמונה בשבת, גם גלזר וז'ראלדש בספק, קנדיל בכוננות להרכב

תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

תקופת הבידוד בה חוייב אלכסנדר פשיץ' בעקבות הידבקותו בקורונה, תסתיים היום (חמישי) אך עדיין לא ברור אם החלוץ יתייצב הבוקר לאימון מכבי תל אביב בקרית שלום. בעוד שבתחילה סיפר פשיץ' כי אינו חש בתסמינים, בהמשך ימי המחלה כבר חש לא טוב ועדכן את מקורביו כי קיבל את מרבית הסימפטומים של הוירוס. בעקבות זאת ספק אם פשיץ' יוכל לשוב לשחק לפני סיום הליגה הסדירה בשבת הבאה. קרוב לוודאי שהוא יצטרך לחזור בהדרגה להתאמן ולחזק את הגוף אחרי ההיעדרות הארוכה.

בקבוצה צפו אמש בעירוני קרית שמונה מנצחת את מכבי פתח תקוה לקראת המפגש בשבת מול השחקנים של קובי רפואה וברור לכולם שמצפה למכבי תל אביב משחק לא קל מול קבוצה שתרצה להבטיח את מקומה בפלייאוף העליון. מי שייעדר מהמשחק הוא טל בן חיים המוצהב. גם יונתן כהן ימשיך להיעדר ואולי גם דן גלזר יחמיץ משחק נוסף בגלל הפציעה בשרירי בטנו.

שחקן מכבי תל אביב אלכסנדר פשיץ'. דני מרון
התסמינים הופיעו בשלב מאוחר. פשיץ'/דני מרון

מי שכשירותו מוטלת בספק הוא אנדרה ז'ראלדש שהוחלף במשחק מול בית"ר ירושלים בגלל רגישות בשריר ואם לא תחול הטבה משמעותית במצבו, יפתח מאור קנדיל במקומו.

הלילה בשעה 22:00 יסתיים פרק הזמן שניתן השבוע לאיסוף תרומות לעמותת אוהדי מכבי תל אביב "אחים לסמל" ולקרן מכבי תל אביב כדי לסייע לקראת חג הפסח לאנשים מעוטי יכולת, חיילים בודדים וניצולי שואה. העמותה השיגה כבר תרומות בסך כולל של למעלה מ-90 אלף שקל בהם ייעשה שימוש להכנת סלי מזון על ידי אוהדי מכבי תל אביב, כשהיעד הוגדל ל-120 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully