וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וושינגטון הובסה 127:112 על ידי ממפיס, 13 ו-6 ריבאונדים לדני אבדיה

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 6:13

הוויזארדס פתחו את החצי השני של העונה עם הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים, אחרי תצוגה פושרת של בראדלי ביל. הרוקי הישראלי קיבל 24 דקות והיה מנקודות האור הבודדות של ברוקס, ולנצ'יונאס חגג בצבע עם דאבל-דאבל של 29 נקודות ו-20 ריבאונדים

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. מתוך האתר של וושינגטון וויזארדס, אתר רשמי
במגמת שיפור. אבדיה/אתר רשמי, מתוך האתר של וושינגטון וויזארדס

דני אבדיה פתח היטב את החצי השני של העונה - אבל וושינגטון קצת פחות. הרוקי הישראלי סיים הלילה (בין רביעי לחמישי) עם 13 נקודות (5 מ-8 מהשדה כולל 3 מ-5 מהשלוש), 6 ריבאונדים, אסיסט וחטיפה ב-24 דקות בהפסד 127:112 של הוויזארדס לממפיס, במשחק החזרה מפגרת האולסטאר.

הוויזארדס, שבעקבות ההפסד נותרו במאזן של 21 הפסדים לעומת 14 ניצחונות ונשארו במרחק של שני משחקים וחצי מהמקום השמיני במזרח, חפרו לעצמם בור כבר מהפתיחה, כפי שקרה לא אחת העונה. הרבע הראשון הסתיים ביתרון של תשע נקודות לגריזליס, שצמח ל-19 הפרש במהלך הרבע השני. כהרגלם, הוויזארדס ייצרו קאמבק ואף נטלו את ההובלה, אבל בסופו של דבר הנחיתות בצבע הכריעה את המשחק: הגריזליס סיימו עם 60 ריבאונדים לעומת 39 בלבד של האורחת, כשיונאס ולנצ'יונאס - המצטיין בשורות המנצחת - רושם לבדו יותר ריבאונדים בהתקפה (11) מכל ההספק של הוויזארדס בקטגוריה הזו (6).

שחקני ממפיס גריזליס יונאס ולנצ'יונאס, ג'ה מוראנט חוגגים. רויטרס
שליטה מוחלטת בצבע. ולנצ'יונאס וממפיס חוגגים/רויטרס
בראדלי ביל, וושינגטון וויזארדס, נשמר על ידי שחקני ממפיס גריזליס. רויטרס
מתחת לסטנדרטים שלו. בראדלי ביל/רויטרס

ולנצ'יונאס הציג שליטה מוחלטת מול הגבוהים של הוויזארדס, וסיים עם דאבל-דאבל אימתני של 29 נקודות ו-20 ריבאונדים, לצד 4 חסימות. ג'ה מוראנט הוסיף דאבל-דאבל משלו עם 21 נקודות ו-10 אסיסטים, וממפיס השלימה סוויפ עונתי על וושינגטון, שסופרת שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים.

בראדלי סיים כקלע הבולט בשורות הוויזארדס עם 21 נקודות, למרות שסבל מיום התקפי פושר שכלל 6 מ-22 מהשדה ו-1 מ-8 מהשלוש. ראסל ווסטברוק תרם 20, 10 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, וגם דאוויס ברטאנס (13) ורוי האצ'ימורה (11) רשמו דקות טובות.

דני אבדיה, מצידו, ממשיך במגמת עלייה. בשלושת המשחקים האחרונים הוא קיבל 25 דקות בממוצע, ובשניים מהם סיים עם מאזן נקודות דו ספרתי. הלילה הוא גם קיבל שני אסיסטים מראסל ווסטברוק, נראה מעורב יחסית בהתקפה וגם חזר לצלוף באחוזים גבוהים מחוץ לקשת. הוא יקווה להמשיך באותה יכולת גם במשחק הבא של וושינגטון בין שישי לשבת מול פילדלפיה, בתקווה שהפעם זה גם יוביל לניצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully