וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה - מכבי תל אביב: האלופה תגביר את הלחץ על מכבי חיפה? ייני צפוי להמשיך כקשר

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 15:15

הצהובים עדיין בסגל חסר לשבת (19:50, ספורט1), מלבד גלזר גם ז'ראלדש ובן חיים ייעדרו, בקבוצה שמחים להגיע למשחק מהפסגה: "מכאן מתחיל האתגר". רפואה מתלבט בעמדת המגן השמאלי

מחזור 25הסתיים13/03/2021
עירוני קרית שמונה
    0
    • (31) פרץ
    • (82, פנדל) חוזז
    מכבי תל אביב
    תקציר: מכבי תל אביב - בית"ר ירושלים 1:4/ספורט 1

    עירוני קרית שמונה

    אחרי ההעפלה למקום חמישי שמוביל לפלייאוף העליון בעירוני קרית שמונה יפגשו מחר את האלופה והמוליכה הטרייה מכבי תל אביב. בקרית שמונה מודעים לכך שהפסד עלול להוריד אותם שוב למקום השביעי ואילו ניצחון יכול להבטיח סופית את המקום בששת הראשונות בתום העונה הסדירה. בקבוצה חוששים מהעומס האדיר וביקשו מהשחקנים לתת עוד אקסטרא אחרון כדי להשלים את המשימה. מבחינת ההרכב עושה רושם שקובי רפואה מתלבט רק בעמדת המגן השמאלי.

    עד יום שישי בבוקר לא נמכרו כל הכרטיסים למשחק אך ההערכה היא שמלוא הכמות תסתיים היום ו-750 אוהדים יהיו במגרש - כ-300 מתוכם צהובים.

    שחקני עירוני קרית שמונה. מאור אלקסלסי
    פוש אחרון. שחקני קרית שמונה/מאור אלקסלסי

    מכבי תל אביב

    לראשונה העונה תגיע מכבי תל אביב למחזור משחקים כשהיא במקום הראשון. המהפך בצמרת הטבלה אחרי הניצחון על בית"ר ירושלים, יכול לקבל אפילו חיזוק כי מכבי תל אביב תשחק אחרי הרבה זמן לפני מכבי חיפה ואם תנצח מחר את עירוני קרית שמונה, היא תפתח פער של 4 נקודות ממכבי חיפה שתשחק מול בני יהודה רק מחרתיים והדבר עשוי להלחיץ את הירוקים. "אחרי שרדפנו כל העונה אחרי המקום הראשון, אנחנו מגיעים סוף סוף למשחק כשאנחנו ראשונים ומכאן מתחיל האתגר הגדול של כולנו לשמור עליו", אמר הבוקר שחקן בקבוצה.

    מכבי תל אביב תצטרך להמשיך להסתדר ללא דן גלזר ויונתן כהן הפצועים ואלכסנדר פשיץ' שחזר להתאמן אחרי קורונה. גם אנדרה ג'ראלדש שסובל מרגישות בשריר, צפוי להיעדר. טל בן חיים מוצהב ולא יהיה בסגל. שחר פיבן חוזר מהרחקה, אבל נראה כי פטריק ואן לוון ימשיך עם שרן ייני כקשר אחורי. איתי שכטר אמור לפתוח שוב אחרי שכבש שער מצוין מול בית"ר.בקבוצה מקווים לראות כמה מאות אוהדים ביציעים ובטוחים שזה יכול לסייע מאוד לשחקנים לקחת שלוש נקודות.

    עוד בוואלה!

    שרון תמם: "1,500 אוהדים באצטדיון של 30 אלף זו טיפה בים"

    לכתבה המלאה
    שרן ייני שחקן מכבי תל אביב עם אילון אלמוג. אריאל שלום
    משחק חוץ קשה, ל]חות הקהל חוזר. ייני והאלופה מתכוננים/אריאל שלום

    טריוויה

    * מכבי תל אביב ניצחה בכל 10 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות (ולא הפסידה ב-13 רצופים). ניצחון נוסף ישווה את שיא המועדון שעומד על 11 ניצחונות רצופים מול אותה יריבה (הפועל עכו ב-2017/18 וצפרירים חולון ב-2000/01).

    * הפעם האחרונה שעירוני קרית שמונה ניצחה הייתה 1:2 ביתי בנובמבר 2014. רועי קהת כבש אז את השער השני והוא השריד היחיד של הקריה, בעוד מהצד הצהוב היו אז וגם עכשיו שרן ייני, איתן טיבי וטל בן חיים.

    * מכבי תל אביב עלתה לפסגה בזכות רצף של תשעה ניצחונות (וסך הכול 16 משחקי ללא הפסד). זה הרצף הכי ארוך מאז 11 הניצחונות בפתיחת עונת 1993/94, שבסיומה מכבי חיפה הבלתי מנוצחת זכתה באליפות.

    * מאז מינויו של פטריק ואן לוון, מכבי תל אביב צברה 37 נקודות מ-39 אפשריות וספגה רק חמישה שערים.

    * בשבעת משחקי החוץ האחרונים שלה, מכבי תל אביב הוציאה רק כדור אחד מהרשת.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: נאאל עודה
    אצטדיון: קרית שמונה
    קהל: 750

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully