וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - הפועל חדרה: התלבטות בין דומביה ועזרא, זלקה אמור לפתוח

עודכן לאחרונה: 12.3.2021 / 13:45

המארחת יודעת שהסיכוי הגדול שלה להתקרב לפלייאוף העליון הוא בשבת (15:45, 5+ לייב), שכן במחזור הסיום תפגוש את מכבי חיפה. יובל שדה ימשיך לקבל את הקרדיט. "אפשר לקחת נקודות", אומרים בחדרה, רוטמן ימשיך ב-11

מחזור 25הסתיים13/03/2021
מכבי נתניה
    1:0
    • (42) רוטמן
    הפועל חדרה
    תקציר ניצחונה של מכבי נתניה 0:1 על בני יהודה/ספורט 1

    מכבי נתניה

    מכבי נתניה הביאה את עצמה למצב עליו היא לא העזה לפנטז ושני משחקים לסיום העונה הסדירה היא קרובה מאוד להבטיח מקום בפלייאוף העליון. אבל כמו שהיא בעמדת זינוק מצוינת לכך, כך היא גם עלולה להישאר בסוף בלי הכרטיס המיוחל כאשר המון תלוי במשחק מחר מול הפועל חדרה. במחזור הבא תצא הקבוצה למשחק חוץ מול מכבי חיפה וזו תהיה משימה קשה יותר להשיג בו נקודות, כך שחשוב לריימונד אטפלד ושחקניו לנצח כבר מחר באיצטדיון הביתי עם לא מעט אוהדים. הקבוצה תצטרך להסתדר ללא זלאטן שחוביץ' המוצהב, כשרותם קלר אמור לפתוח במקומו. יובל שדה שכבש שני שערים בשני המשחקים האחרונים ימשיך בהרכב. בהתקפה יש התלבטות בין אבובקר דומביה לחן עזרא, רז כרמי ימשיך בין הקורות בגלל הפציעה של דני עמוס.

    חן עזרא שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
    לא ברור האם יפתח. עזרא/ברני ארדוב

    הפועל חדרה

    בהפועל חדרה משלימים הכנות לדרבי השרון נגד מכבי נתניה. הקפטן מנשה זלקה שהיה השבוע בשירות מילואים והחסיר אימונים עשוי בכל זאת לפתוח, אם כי בצוות המקצועי עדיין לא קיבלו החלטה סופית בעניין. לירן רוטמן ימשיך לקבל את הקרדיט בהרכב. "כל משחק עד סוף העונה יהיה קריטי", אמר שחקן בקבוצה. "ברור שעל הנייר מכבי נתניה פייבוריטית אבל זה משחק שאפשר לקחת בו נקודות".

    sheen-shitof

    פתרון עוצמתי לכאב

    טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

    בשיתוף Solio
    מנשה זלקה שחקן הפועל חדרה. שלומי גבאי
    אמור לפתוח. זלקה/שלומי גבאי

    טריוויה

    * מכבי נתניה אירחה את הפועל חדרה חמש פעמים בשלוש השנים האחרונות, ובכולן ניצחה, כולל ניצחון אחד בגביע הטוטו ואחד בגביע המדינה.

    * פרט ל-2:2 במרץ 2019, כל שבעת מפגשי הליגה האחרים בין הקבוצות הוכרעו על חודו של שער: שישה ניצחונות של מכבי נתניה לעומת ניצחון בודד של הפועל חדרה.

    * כל שמונת משחקי הבית האחרונים של מכבי נתניה הגיעו להכרעה. חמש פעמים היא הפסידה ושלוש פעמים ניצחה.

    * הפועל חדרה מגיעה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד, ובשלושה מהם לא ספגה.

    * מנחם קורצקי, שוער מכבי נתניה לפני 20 שנה ומאמנה ב-2016, עדיין לא ניצח אותה בשבעה מפגשים על הקווים בליגת העל. יש לו חמישה הפסדםי ושתי תוצאות תיקו.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: לירן ליאני
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 950

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      2
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully