וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדוריד פנה למשרד הספורט בבקשה לתמיכה כספית חריגה

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 18:54

באיגוד טוענים להוצאות כלכליות כבדות בעקבות אי היכולת לארח את משחקי מוקדמות אליפות אירופה בתל אביב. אם לא תתקבל תמיכה: הנבחרות יוותרו על השתתפות בטורניר מוקדמות אליפות העולם

איגוד הכדוריד פנה למשרד הספורט בבקשה לתמיכה חריגה עקב הנזקים וההוצאות הכלכליות שנגרמו השבוע עקב אי היכולת לארח את משחקי מוקדמות אליפות אירופה בתל אביב מול נבחרות ליטא ואיסלנד. זאת עקב מדיניות פתיחת השמיים החלקית בלבד של הממשלה, שהובילה לביטול הטיסות לישראל וברגע האחרון לדחיית המשחקים.

נבחרת ישראל בכדוריד. איגוד הכדוריד, אתר רשמי
צריכים עזרה כלכלית. נבחרת ישראל בכדוריד/אתר רשמי, איגוד הכדוריד

איגוד הכדוריד נאלץ להוציא סכום של כ-110 אלף שקל עבור הזמנת היכל קבוצת שלמה בתל אביב לצמד המשחקים, שם גם הותקן משטח מיוחד, ובנוסף לתשלומים למלונות, הטסת השחקנים הישראלים שמשחקים בליגות אירופאיות לישראל, יחד עם הוצאות נוספות עבור קיום האימונים, והפקות שנעשו. האיגוד האירופי כבר דחה את קיום המשחקים, שייערכו ככל הנראה בסוף חודש אפריל - ויגררו שוב הוצאות בסכומים דומים.

בנוסף לכך, עקב מדיניות השמיים הסגורים - ופתיחת 5 יעדים בלבד באירופה, בוטלה בתחילת השבוע הטיסה של הנבחרת, ובאיגוד נאלצו לשכור מטוס חכור כדי להגיע למשחק שייערך ביום ראשון בוילנה. בעניין זה, מי שנרתם לעזרה ולתמיכה בנבחרת ישראל מחשש שהיא לא תוכל להמריא לליטא, ועלולה לספוג הפסד טכני והרחקה מהמשחקים הוא הוא איש העסקים ויו"ר איגוד הכדוריד בעבר, מני ויצמן, שרתם את בעלי חברת התעופה ארקיע וגייס איש עסקים ישראלי המתגורר בלונדון, על מנת לאפשר את הוצאת הטיסה בשבת בבוקר, וחזרתה ביום ראשון עם סיום המשחק בוילנה.

באיגוד הדגישו כי ללא עזרה מיידית של משרד הספורט והממשלה, יתקשו לממן את העלויות העצומות, גם בעקבות דחיית המשחקים השבוע של נבחרת הגברים, וכאשר בעוד חודשיים נבחרת הנשים תשתתף בטורניר נוסף במסגרת מוקדמות אליפות אירופה. לפיכך, אם לא תתקבל תמיכה, ובשל הקשיים הטכניים להגעה ללוקסמבורג, מסתמנת החלטה גם בתיאום הצוות המקצועי לוותר על ההשתתפות בטורניר מוקדמות אליפות העולם ולהתמקד בטורניר מוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully