וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: דור מיכה הבריק עם שלושה בישולים במחצית הראשונה

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 23:03

צפו: קשר אנורתוזיס כיכב בגומלין רבע גמר הגביע הקפריסאי, כשקבוצתו הביסה 1:5 את קרמיוטיסה, לה שוב צימק עדן הרשקוביץ. גם בן שהר עלה לחצי הגמר

תקציר: דור מיכה בישל שלושה שערים, אנורתוזיס - קרמיוטיסה 1:5/ספורט1

דור מיכה אוהב לפגוש את קרמיוטיסה. אחרי שכבש מולה בליגה ובמפגש הקודם בגביע, קשר אנורתוזיס פמגוסטה בישל הערב (רביעי) לא פחות משלוש פעמים במחצית אחת, כשקבוצתו הביסה 1:5 את קרמיוטיסה בגומלין רבע גמר הגביע הקפריסאי. בדקה ה-15 מיכה הרים מימין ודמטריס חריסטופי נגח פנימה, אחרי שמונה דקות הוא עבר שחקן והכניס כדור עומק לניקולאוס קלצאס שהבקיע, ובדקה ה-34 הגביה לעבר מיכאליס מניאס שנגח את השלישי.

ירין פרץ נכנס בדקה ה-47 כדי לעזור לקרמיוטיסה וראה את השוער שלו טועה ומסדר שער ליוזף הושבאואר בדקה ה-57. עדן הרשקוביץ, שכבש גם בהפסד 2:1 במשחק הראשון, סובב נפלא בשמאל מקצה הרחבה בדקה ה-61 לחיבורים של אסף צור וצימק את התוצאה, לפני שדניל פרוטיס חתם בדקה ה-80. אנורתוזיס ממשיכה לחצי הגמר.

דור מיכה שחקן אנורתוזיס פמגוסטה. אנורתוזיס פמגוסטה, אתר רשמי
היריבה האהובה עליו. דור מיכה/אתר רשמי, אנורתוזיס פמגוסטה

* עוד לפני כן, בן שהר שיחק 13 דקות כמחליף ועלה יחד עם אפואל ניקוסיה לחצי הגמר בזכות 0:1 בחוץ (1:2 בסיכום שני המפגשים) על מוליכת הליגה אומוניה ניקוסיה. הארגנטינאי פקונדו סבאלה הכריע בדקה ה-80 והשאיר לאפואל הזדמנות להציל את העונה דרך הגביע.

* פאדי זיידאן השלים 90 דקות במדי טורפדו קוטאיסי, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול סבורטאלו בליגה הגאורגית. הקבוצה עדיין לא כבשה בשלושה משחקים, אבל לפחות יכולה להתגאות בנקודה ראשונה העונה.

* סוף פודגוראנו השלים 90 דקות בקבוצת הנוער של רומא, שסיימה ב-0:0 בחוץ מול מילאן וחולקת כעת את פסגת הפרימוורה יחד עם אינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully