וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כישופים ובובות וודו: הסיבה המוזרה לפרישה המוקדמת של אקס מכבי חיפה

הנעליים שנעלמו, החברים האפריקאים והפרישה המצערת: אקס מכבי חיפה אריק אג'יפור חושף את הסיבה ההזויה שהובילה לפרישתו בגיל 30 בלבד

תקציר ניצחונה של מכבי פתח תקוה 0:2 בחוץ על מכבי חיפה/ספורט 1

הופעות בשלב הבתים בליגת האלופות וזכייה בגביע הטוטו - אלו ההישגים המכובדים למדי של הבלם הניגרי אריק אג'יפור במכבי חיפה, עת שיחק במדי הקבוצה ב-2002-2004, כשרשם 36 הופעות ושער. אחרי שנתיים במדים הירוקים, עבר אג'יפור למ.ס. אשדוד ומשם לפראלימני הקפריסאית, בשורותיה שיחק במשך ארבע עונות לפני שהחליט לפרוש מכדורגל בגיל 30 בלבד.

היום, יותר מעשור לאחר שהחליט לתלות את נעליו, חושף אג'יפור את הסיבה המוזרה לכך. "זה היה עוד יום רגיל בקפריסין", נזכר אג'יפור. "האימון המסכם לקראת משחק ליגה שאמור היה להיערך יום לאחר מכן הסתיים וכל השחקנים אספו את הדברים שלהם והלכו לכיוון חדר ההלבשה. אז, לא חשבתי על פרישה כי הייתי קרוב לחתימה על חוזה חדש בקבוצה".

אגיפור. יסע לירושלים (ראובן כהן). מכבי חיפה
פרישה מוזרה בגיל מוקדם. אג'יפור/מכבי חיפה

"חזרתי למתקן האימונים בבוקר המשחק ביחד עם שאר השחקנים וגיליתי שנעלי הכדורגל שלי נעלמו. זה היה מוזר מאוד כי לאף שחקן אחר זה לא קרה - רק הנעליים שלי היו חסרות. בנוסף אליי, היו בקבוצה שחקנים אפריקאים נוספים שהאמינו בוודו ובכשפים, אבל לא האמנתי שלמישהו מהם יש כוונה לפגוע בי או לכשף אותי. למרות זאת, התחלתי לחשוד בהם שכישפו אותי, אבל בכל זאת עליתי לשחק. לפני האירוע, לא סבלתי משום פציעה והייתי כשיר ופתאום אחרי המשחק בו שיחקתי ללא הנעליים שלי התחלתי להרגיש כאבים בברכיים שלא הכרתי. פניתי לרופא הקבוצה ואני זוכר שהברכיים שלי היו כל כך נפוחות, שהוא נאלץ לשאוב מתוכן נוזלים לפני שהחל בטיפול. הוא בדק אותי וגם עברתי בדיקת MRI אך הרופאים לא מצאו כלום. בסופו של דבר, אחרי אבחון נוסף, עברתי ניתוח במיניסקוס, שגמר לי את הקריירה".

"היו לי כאבים חזקים", נזכר בלם העבר הניגרי. "לא הצלחתי ללכת כמו שצריך ונאלצתי לפרוש. זה הדבר שהכי כואב לי - שנאלצתי לעזוב את המשחק שאני כל כך אוהב אך לא בתנאים שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully