וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: אלאבה סיכם בברצלונה. גם ראמוס מועמד? "זה יהיה מהלך היסטורי"

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 8:46

המחטף מריאל יושלם? בספרד טוענים: לאפורטה סיכם בעל פה עם בלם באיירן. ריבאלדו מציע את קפטן הבלאנקוס בתור גיבוי, לואיס פרננדז מודאג מגריזמן: "אין לו מקום בקבוצה"

צפו בדרמה: ברצלונה גברה 0:3 על סביליה ועלתה לגמר גביע המלך/ספורט 1

רגע לפני משחק הגומלין מול פריז סן ז'רמן (רביעי, 22:00, ספורט 5), ברצלונה עוסקת גם ברכש לעונה הבאה. לפי דיווחים ברחבי אירופה, דייויד אלאבה הגיע לסיכום בעל פה עם הקבוצה אחרי שנציגיו נפגשו בחשאי עם הנשיא החדש-ישן ז'ואן לאפורטה זמן קצר אחרי שזכה בבחירות.

בלם באיירן מינכן היה יעד הרכש מספר 1 של ריאל מדריד ולפי דיווחים רבים, כבר סגר את תנאיו גם בשורות הבלאנקוס. יחד עם זאת, נראה שצפוי מאבק עיקש בין שתי היריבות המושבעות, ושלאפורטה לא מתכוון לוותר בקלות על האפשרות לבצע מחטף מתחת לאף של פלורנטינו פרס.

אם אלאבה לא יצטרף לברצלונה, לריבאלדו, שחקן העבר של המועדון, יש הצעה מעניינת - להחתים את סרחיו ראמוס. "כמובן שזה יכול להיות מהלך מצוין מבחינת ברצלונה. גם ראמוס יכול להרוויח מצעד כזה", אמר ריבאלדו אמש. "זה יכול להפוך למהלך היסטורי, מאוד שנוי במחלוקת, בגלל ההיסטוריה של ראמוס עם ריאל מדריד".

דייויד אלאבה שחקן באיירן מינכן. Handout, GettyImages
בין ברצלונה לריאל. אלאבה/GettyImages, Handout

לקראת המשחק מול פ.ס.ז', בו תנסה ברצלונה למחוק את ה-1:4 של פ.ס.ז' מהמפגש הראשון בקאמפ נואו, מודה ריבאלדו ש"אני לא רואה איך ברצלונה עושה קאמבק. אני בספק אם גם השחקנים באמת מאמינים בזה. לכבוש ארבעה שערים בפריז ולא לספוג אפילו אחד, נראה כמו משימה בלתי אפשרית כרגע".

גם לואיז פרננדז השמיע דברים ברוח דומה. "הרמה בליגה הספרדית ירדה מאוד, וגם ברצלונה נחלשה. נכון להיום, פ.ס.ז' קבוצה הרבה יותר טובה. אני לא מאמין שברצלונה מסוגלת לחולל מהפך", אמר שחקן העבר ומאמן נבחרת ישראל לשעבר. כמו כן, לטענתו של פרננדז, לאנטואן גריזמן שמסופסל במשחקים רבים לאחרונה, אין מקום בשיטה החדשה של ברצלונה. "הוא לא מסוגל לשחק במערך החדש של קומאן. הוא אבוד, ובהנחה שרונלד קומאן ימשיך ורוב הסגל יישאר, אני לא יודע מה יקרה איתו בעונה הבאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully