וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ל-9 שנים בכלא: גם הערעור השני של רוביניו נדחה

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 8:56

שחקן הכנף הברזילאי שהורשע במעורבות באונס קבוצתי במילאנו ב-2013 יהיה רשאי לערער פעם נוספת לבית המשפט באיטליה. בקרוב בנבחרת בתי הכלא?

שחקן מילאן, רוביניו. Claudio Villa, GettyImages
עוד הזדמנות אחת. רוביניו במדי מילאן/GettyImages, Claudio Villa

ריאל מדריד. מנצ'סטר סיטי. מילאן. שחקן הכנף הברזילאי, רוביניו בן ה-37, שיחק בכמה מהמועדונים המפוארים בעולם, ואף הספיק לרשום 100 הופעות עבור נבחרת ברזיל. הוא חלם להמשיך לשחק כדורגל בקבוצת נעוריו סנטוס הברזילאית, אך נראה שהפעם הבאה שהוא ישחק כדורגל תהיה בין כותלי הכלא. היום (רביעי) בית המשפט באיטליה דחה את הערעור השני של רוביניו, שנשפט ל-9 שנות מאסר אחרי שהורשע במעורבות באונס קבוצתי של צעירה בשנות ה-20 לחייה ב-2013 במילאנו. המשמעות היא שלרוביניו נותר עוד ניסיון ערעור אחד, ועליו להגיש אותו תוך 45 יום לבית המשפט בבירת האופנה. אם הערעור השלישי לא יתקבל, רוביניו ייכנס למאסר ממושך.

לדברי השופט שדן בבקשת הערעור, רוביניו אשם בהתעללות בנסיבות מיוחדות. "הוא השפיל אותה ופגע בה בצורה ברוטלית, ומיד אחר כך ניסה לשכנע אותה לקחת דמי שתיקה. יש כאן סימנים של מוח קרימינלי ביותר".

כעת, אחרי שגם הערעור השני של הברזילאי נדחה, בית המשפט באיטליה רשאי לדרוש את מעצרו, אך בהתחשב בכך ששחקן הכנף מתגורר בימים אלו ברזיל שאינה מסגירה את אזרחיה, בארץ המגף יוכלו להוציא לו צו מעצר בינלאומי.

רוביניו מוצג במדי סנטוס. מתוך טוויטר, אתר רשמי
חלם לסיים את הקריירה בסנטוס. רוביניו/אתר רשמי, מתוך טוויטר

רוביניו בן ה-36 החל את הקריירה שלו בסנטוס לפני שהחל קריירה אירופית ארוכה שכללה את ריאל מדריד, מנצ'סטר סיטי ומילאן. הוא חתם השנה על חוזה קצר טווח וקיווה לפרוש בקבוצה שבה גדול, אבל הלחץ של האוהדים והספונסרים הכריע והוא שוחרר בעקבות המשפט המתנהל נגדו.

רוביניו הואשם באונס ב-2017 באיטליה ונשפט לתשע שנים בכלא. על פי כתב האישום, רוביניו, ביחד עם חמישה אנשים נוספים, היו מעורבים באונס קבוצתי של צעירה אלבנית במועדון לילה במילאנו ב-2013.

  • עוד באותו נושא:
  • רוביניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully