וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן השתולל על "שוד" על הפרקט - בזמן שפרצו לחדר ההלבשה של קבוצתו

עודכן לאחרונה: 11.3.2021 / 16:15

ססארי הפסידה לנימבורק בליגת האלופות של פיב"א ובאה בטענות קשות לשופטים. אחר כך התברר שזאת הייתה רק ההתחלה של הסיוט

מאמן ססארי ג'אנמרקו פוצקו. Mario Carlini - Iguana Press, GettyImages
סיוט בצ'כיה. פוצקו/GettyImages, Mario Carlini - Iguana Press

דרמה גדולה התחוללה אמש (שלישי) על הפרקט ומחוצה לו במפגש בין נימבורק הצ'כית של אורן עמיאל לססארי מאיטליה במסגרת ליגת האלופות של פיב"א. הקבוצה הצ'כית ניצחה 89:90 בזכות סל ניצחון של היידן דלטון 1.4 שניות לסיום ועלתה למאזן 0:2 בבית שלה, אלא שגם הסיום הדרמטי הזה לא הכין אף אחד למה שיקרה אחר כך.

במסיבת העיתונאים של הקבוצה האיטלקית בהשתתפות המאמן ושחקן העבר ג'אנמרקו פוצקו והסנטר מירו בילאן העניינים החלו להתחמם. פוצקו סירב להירגע לאחר שלדבריו, שופטי המשחק סירבו ללכת לבדוק האם כדור חוץ, 3.5 שניות לסיום, הגיע לקבוצה הצ'כית או לקבוצתו ופשוט נתנו אותו לצ'כים, שקלעו לאחר מכן את סל הניצחון.

במשך דקה וחצי פוצקו צעק תשע פעמים: "זה לא פייר".

"בעיניי הם נגעו בכדור והשופטים לא הלכו לראות את זה. השחקנים שלי נסעו 25 שעות כדי לשחק את המשחק כאן. אני לא מדבר על איך שהם שפטו את המשחק, שזה היה מגעיל בעיניי. ביקשתי מהם לראות את המהלך, והם לא בדקו. זה אסון אבל אסור לי להתלונן. אני יכול לטעות, השחקנים יכולים לטעות, אבל אנחנו מדברים על משהו אחר".

בשלב הזה קם פוצקו מהשולחן ואמר: "אין לנו מה לומר יותר על המשחק". כשמירו בילאן רצה לקום יחד איתו אמר לו פוצקו: "תגיד משהו טיפשי ותבוא". בילאן ההמום הוסיף: "כולם עושים טעויות, לא הגיע לנו להפסיד, וזהו. ברכות לנימבורק שנלחמו עד הסוף, אבל לא הגיע לנו להפסיד".

אלא שכאן לא נגמרה הדרמה. דקות לאחר מכן צייץ בילאן על מה שקרה בינתיים בחדר ההלבשה של הקבוצה: "ארגון ואירוח נהדר כאן בנימבורק. בזמן המשחק, מישהו פרץ לחדר ההלבשה שלנו, פתח כל תיק וז'קט וגנב את הכסף המזומן שהיה לנו. הדבר המצחיק זה שאנחנו בתוך חוקי הקורונה, כל המדינה סגורה ואי אפשר ללכת לשום מקום. היו אולי 60 אנשים באולם, ועדיין החרא הזה קורה. שיהיה לילה טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully