וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב המושלם של פפה: "כל בלם בעולם צריך לצפות וללמוד ממנו"

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 7:30

קפטן פורטו רשם תצוגת שיא בגיל 38, נתן נוקאאוט לרונאלדו וסחט מחמאות מהפרשנים: "נראה כמו שילוב של מאלדיני ובארזי בשיאם"

בלם פורטו פפה עם חלוץ יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו. Jonathan Moscrop, GettyImages
לא השאיר סיכוי לחברו הטוב. פפה עם רונאלדו/GettyImages, Jonathan Moscrop

פורטו חוגגת את ההעפלה הסנסציונית לרבע גמר ליגת האלופות, ויודעת: למרות הצמד של סרג'יו אוליביירה, הגיבור האמיתי הוא פפה. הקפטן בן ה-38 סיפק אמש (שלישי) הופעה מהסרטים בהפסד 3:2 ליובה שהספיק כדי לעלות לשלב הבא, עם מספרים כמעט מושלמים: הוא זכה ב-100 אחוז מהמאבקים האוויריים במשחק, התקרב לשיא כל הזמנים במשחק נוקאאוט בליגת האלופות עם 18 הרחקות (12 מתוכן בנגיחות) ומנע שני שערים בטוחים ברגעים קריטיים במשחק.

פורטו נותרה ב-10 שחקנים החל מהדקה ה-54 בעקבות ההרחקה של מהדי טארמי, אבל פפה ארגן מחדש את ההגנה, הוכיח מנהיגות, ולא השאיר סיכוי לחברו הטוב ובן ארצו כריסטיאנו רונאלדו, שלא מצא את השטחים כדי לסכן את השער של פורטו על אף היתרון המספרי.

"את המאסטרפיס של פפה צריכים ללמד בבית ספר לבלמים. כל בלם בעולם צריך לצפות בביצועים שלו מהערב ולראות איך שחקן הגנה אמור להיראות", הילל אותו ריו פרדיננד שפירשן את המשחק עבור הטלוויזיה האנגלית. גארי ליניקר הוסיף: "זאת הייתה תצוגה יוצאת מהכלל".

החגיגות של פורטו בסיום היו יוצאות דופן. מהדי טארמי פרץ בבכי מיד עם השריקה לסיום, כשהבין שההרחקה המיותרת שלו לא עלתה לקבוצה בהדחה. גם המאמן סרג'יו קונססאו נראה מאושר ואמר בסיום: "זה היה משחק מהסוג שייחרת בהיסטוריה של המועדון לנצח, תצוגת תכלית של הקרבה ותשוקה. זאת ההוכחה ל-DNA האמיתי של פורטו - אנחנו אף פעם לא מרימים ידיים. השחקנים שלי הראו אומץ בלתי רגיל".

  • עוד באותו נושא:
  • פפה
  • פורטו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully