וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון: אדריאן יוטר חתם עד לסיום העונה

עודכן לאחרונה: 10.3.2021 / 0:32

הסנטר הוותיק (2.00, 36) שהצטיין בליגת העל במדי ראשון לציון ואילת והיה אחד מסיפורי הסינדרלה כשהגיע מהליגה הלאומית למעמד בכיר באירופה, חתם בכפר בלום וינסה לעזור לקבוצה לעלות לליגת העל

אדריאן יוטר הפועל אילת. ברני ארדוב
אדריאן יוטר/ברני ארדוב

הפועל גליל עליון חולמת לעלות לליגת העל והערב (שלישי) היא ביצעה מהלך מפתיע כשצירפה את שחקן הפנים אדריאן יוטר, ששיחק בעברו במספר קבוצות בליגת העל. "אני מתרגש מאוד להצטרף לקבוצה. כל שחקן חולם להיות חלק ממועדון עם היסטוריה עשירה ואוהדים נפלאים. תודה לכל הארגון על כך שרצו שאהיה חלק מהמשפחה. עכשיו קדימה לעבודה!", אמר יוטר בהודעה מטעם המועדון.

יוטר (2.00, 36) הגיע לישראל להפועל לב השרון מהליגה השנייה, ולאחר מכן עבר בליגה הלאומית גם במ.כ הבקעה והפועל תל אביב כשהוא עוזר לשתיים לעלות לליגת העל. הוא עלה לליגה הראשונה כשחתם במדי מכבי ראשון לציון והיה לאחד הזרים הטובים בליגה במשך שנתיים בין שנת 2011 ל-2013. אחרי עונה באירופה שב לישראל כשחתם בהפועל אילת והמשיך להיות מהזרים הדומיננטים בצבע בליגת העל.

יוטר המשיך במסע שלו כשחתם בליגות הראשונות באיטליה, צרפת, מקסיקו, קוריאה ופורטו ריקו, משם הוא מגיע לאחר שסיים לא מזמן את עונת הכדורסל. בשתי העונות האחרונות בפורטו ריקו, זכה יוטר עם קבוצתו באליפות. הוא סבל בין היתר מפציעת ברך קשה שעצרה את הקריירה שלו כשהיה בשיאו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully