וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דני אבדיה נכס יותר חשוב לוושינגטון מרוי האצ'ימורה. אסור לוותר עליו"

כתבי וושינגטון דנו באפשרות שהוויזארדס יעשו טרייד שיכלול את הרוקי הישראלי: "הפוטנציאל שלו גבוה מאוד". אוטו פורטר יצטרף?

דני אבדיה באימון קליעות לפני המשחק מול מינסוטה/מתוך טוויטר

רגע לפני שוושינגטון מתחילה את החצי השני של העונה הסדירה במשחק נגד ממפיס בלילה שבין רביעי לחמישי, דנים הכתבים שמסקרים את הקבוצה בדרכים שלה להשתפר. הוויזארדס מדורגים במקום ה-12 במזרח ונמצאים במרחק של שני משחקים בלבד מטורונטו המדורגת שמינית, אבל למרות המומנטום החיובי, בקבוצה חושבים על האפשרות להתחזק.

מי שהוזכר היום (שלישי) כמועמד לקבוצה הוא אוטו פורטר ג'וניור, ששיחק בקבוצה בעבר ועשוי לעזוב את שיקגו. אם יגיע, פורטר שמשחק בעמדות הפורוורד, עלול לקחת דקות מדני אבדיה ולשמש על תקן השחקן שנותן שלשות והגנה - אותו סקוט ברוקס מחפש ולא מוצא מתחילת העונה.

שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה (מימין) מול שחקן ממפיס גריזליס ג'ה מוראנט. Nick Wass, AP
הוויזארדס מחפשים חיזוק, מי ישלם את המחיר?/AP, Nick Wass

בפודקאסט Locked On Wizards דנו כתבי וושינגטון בן מהיץ' ואנתוני סיטאדינו באפשרות לעשות טרייד שיביא לוויזארדס את ניקולה ווצ'ביץ', שעשוי לעזוב את אורלנדו. בין היתר, דנו השניים בשאלה האם במקרה שהאפשרות להנחית את ווצ'ביץ' תהיה על השולחן, וושינגטון צריכה לוותר על דני אבדיה ולהעבירו לקבוצה אחרת.

"אני עדיין לא מוכן להיפרד מדני עכשיו. אם זאת הייתה ההחלטה שלי, הייתי עושה טרייד על האצ'ימורה לפני שהייתי עושה טרייד על אבדיה. אסור לוותר על דני", אמר סיטאדינו. "יש לו תקרה גבוהה מאוד, ואני מסוקרן מאוד לראות איך הוא יתפתח. הוא אחד הנכסים הכי חשובים של הקבוצה לעתיד. זה לא אומר שום דבר רע על האצ'ימורה, שעשה העונה קפיצת מדרגה בהגנה, אבל עדיין יש הרבה סימני שאלה לגביו".

בן מהיץ' הוסיף: "אני נוטה להסכים. הייתי נותן את האצ'ימורה, מו ואגנר, אייזק בונגה ואיש סמית' תמורת ווצ'ביץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully