וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטעות בבאר שבע: אלי חכמון הושעה מהמחזור הקרוב

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 14:57

אחרי הזעם באיגוד השופטים על החלטת חכמון לא לאשר את השער של אלחמיד מול הפועל תל אביב, השופט המתקרב לגיל פרישה נענש בפעם הרביעית העונה ולא שובץ

תקציר: הפועל תל אביב גוברת 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר/ספורט 1

איגוד השופטים החליט להשעות משיפוט למחזור הקרוב את אלי חכמון, בעקבות הטעות שלו שלשום (ראשון) במשחק בין הפועל באר שבע להפועל תל אביב, בו שימש כשופט VAR ולא חשב שצריך לאשר את השער של חאתם עבד אלחמיד בתוספת הזמן. כזכור, הקוון נתי דותן הרים את הדגל בטענה לנבדל של אנתוני וארן, ולמרות שעל מסך הווידאו היה ברור שהחלוץ נמצא בקו אחד עם הגנת הפועל תל אביב שעמדה על קו השער, לא מצא חכמון לנכון לאשר את השער.

השופט הראשי דניאל בר נתן אפילו לא נקרא למסך כדי לבחון את האירוע, וכיוון שכאשר שופט ה-VAR מאשר את פסיקת הקוון, כמו במקרה הזה, אסור לקרוא לשופט הראשי. ולראייה, בר נתן שובץ למחזור הקרוב כשופט רביעי למשחק בין מכבי נתניה להפועל חדרה.

אלי חכמון שופט. אודי ציטיאט, אודי ציטיאט
השעיה רביעית העונה. אלי חכמון/אודי ציטיאט, אודי ציטיאט

עבור חכמון, שמתקרב לגיל פרישה, מדובר בתקופת השעיה רביעית העונה. הקודמות היו בעקבות המשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים במחזור ה-5, בעקבות המשחק בין מכבי תל אביב לבני יהודה במחזור ה-15 ובעקבות המשחק בין מכבי חיפה להפועל כפר סבא במחזור ה-18.

בפעם הראשונה הוא לא שובץ למשחק אחד, בפעם השנייה לשני משחקים, ובפעם השלישית לשלושה משחקים. באיגוד השופטים היו נסערים לאחר שראו את המקרה, וגורם בכיר אפילו צוטט בוואלה! ספורט כאומר: "אני בסערת רגשות... לא היה שום נבדל, הוא היה חייב לשנות את הפסיקה של הקוון".

את משחק ההשלמה מחר בין קרית שמונה למכבי פתח תקוה ישפוט רועי ריינשרייבר, ואת המשחק בין בית"ר ירושלים לבני יהודה ביום חמישי ישפוט ארז פפיר. למשחק המרכזי של ה-25 בין קרית שמונה למכבי תל אביב שובץ נאאל עודה, ולמשחק בין בני יהודה למכבי חיפה שובץ עידן לייבה. את המשחק בין הפועל תל אביב לבני סכנין ישפוט אוראל גרינפלד, ולמשחק בין מכבי פתח תקוה להפועל באר שבע שובץ גל לייבוביץ'.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי חכמון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully