וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורסל יקיים פיילוט של הכנסת קהל לא מחוסן למגרשים

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 14:19

באיגוד החליטו לפעול על מנת לאפשר לילדים שלא ברי חיסון בשלב הזה ואנשים שיבחרו לא להתחסן לאולמות לפיו יגיעו שעה לפני תחילת המשחק ויעברו בדיקת קורונה מהירה. הפיילוט יתקיים במסגרת טורניר 3 על 3 בינלאומי ב-18 במרץ

בדיקת קורונה בנתב"ג 22 בנובמבר 2020. ראובן קסטרו
בדיקת קורונה בנתב"ג 22 בנובמבר 2020/ראובן קסטרו

בעוד נושא חזרת הקהל למגרשים נמצא רק בשלביו הראשונים, נעשים כבר צעדים ראשונים כדי להכניס אל המגרשים אוהדים שלא נושאים בתו הירוק, קרי מחוסנים או מחלימים מקורונה.

איגוד הכדורסל הודיע היום (שלישי) על פיילוט חדשני של הכנסת בלתי מחוסנים למשחקי הכדורסל. ל פי התהליך החדש, אנשים שאינם מחזיקים בתו ירוק הכולל מחוסנים או מחלימים, יוכלו להגיע למגרשי הכדורסל כשעה לפני המשחק, לעבור בדיקת קורונה מהירה, שתוצאתה מתקבלת עד 15 דקות מסיומה ובמידה והתוצאה שלילית הם יוכלו להיכנס למגרש יחד עם בעלי התו הירוק ועל פי כמות האוהדים המותרת באותו אולם. הפיילוט יאפשר גם לילדים ונערים עד גיל 16, שאינם ברי חיסון בשלב זה להיכנס למגרשים.

פיילוט יצא לדרך ביום חמישי הבא, ה-18 במרץ, אז יארח איגוד הכדורסל טורניר 3 על 3 בינלאומי, בהשתתפות 10 קבוצות מישראל ועוד אחת מאוסטריה ואחת מרוסיה. מדובר בטורניר בינלאומי רשמי של פיב"א שהמנצחות בו ישתתפו בטורנירים בינלאומיים ברחבי העולם במסגרת הסבב העולמי של פיב"א.

  • עוד באותו נושא:
  • כדורסל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully