וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: ז'וזואה לא יוכל לשחק בשני המשחקים המכריעים של הפועל באר שבע

עודכן לאחרונה: 9.3.2021 / 11:10

המועדון מבירת הנגב רוצה לסגור עסקת טיעון במהירות. ההערכה היא שהפורטוגלי יחזור מההרחקה רק בפתיחת הפלייאוף

תקציר: הפועל תל אביב גוברת 0:1 על הפועל באר שבע באצטדיון טרנר/ספורט 1

מרוץ נגד הזמן בהפועל באר שבע כדי לסגור היום את הסדר הטיעון מול תובע ההתאחדות לכדורגל, עו"ד ניר רשף, בעניין הרחקת ז'וזואה במשחק נגד עירוני קרית שמונה בשבוע שעבר. במועדון מנהלים מגעים מול התובע כדי להימנע מהעמדת הפורטוגלי לדין משמעתי מחר בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל.

ההערכה היא שז'וזואה יורחק בהסדר הטיעון למשחק אחד נוסף מעבר להרחקה האוטומטית שהוא ירצה ביום ראשון הקרוב במשחק מול מכבי פתח תקוה. משמעות הדבר היא שגם בעוד שבוע וחצי במחזור ה-26 שינעל את הליגה הסדירה ובו תארח הקבוצה את בני יהודה, יישב הפורטוגלי ביציע ויחזור לפעילות רק בפלייאוף.

שחקן הפועל באר שבע ז'וזואה עם שופט הכדורגל דוד פוקסמן. מאור אלקסלסי
שותף ב-6 משחקים בלבד בסיבוב השני. ז'וזואה/מאור אלקסלסי

כזכור ז'וזואה לא שיחק שלשום מול הפועל תל אביב כיוון שהיו לו בכלל חמישה צהובים. ביום ראשון הקרוב לא יוכל הקשר לעזור לקבוצה במשחק הכל כך חשוב מול מכבי פתח תקוה שיהיה קרב ישיר על מקום בפלייאוף העליון.

אם התובע יגיע כאמור להסדר הטיעון המדובר, ז'וזואה למעשה ישלים שלושה משחקים בחוץ כולל הצהובים והאדום הישיר ויחסר לקבוצה ברגעים הקריטיים של העונה. הפועל באר שבע לא נהנתה מיכולתו גם בחודש שעבר אז הורחק מארבעה משחקים על תקרית היריקה, כך שמתוך 13 משחקים בסיבוב השני, ז'וזואה שותף ב-6 בלבד.

חאתם עבד אלחמיד יעמוד לדין מחר בבית הדין של ההתאחדות בעקבות האדום שספג בתום המשחק נגד הפועל תל אביב. על פי הדו"ח של השופט דניאל בר נתן, השחקן רץ לעברו בתנועות ידיים תוך שהוא צועק "תתביישו לכם, בושה של שיפוט". בר נתן הוסיף שעל דלת חדר ההלבשה של השופטים נשמעו בהמשך דפיקות עזות. כשהוא יצא לברר את פשר העניין, נמסר לו על ידי אנשי האבטחה שאלחמיד דפק על הדלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully