וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה באורווגואי: כדורגלן ויאריאל לשעבר טבע למוות

פרנקו אקוסטה שכיכב בנבחרת הצעירות של אורוגוואי, נעלם יום אחרי שחגג את יום הולדתו ה-25. גופתו אותרה אחרי שלושה ימים

צפו בביצועיו של פרנקו אקוסטה המנוח/יוטיוב

גופתו של הכדורגלן פרנקו אקוסטה נמצאה אתמול (שני) אחרי חיפושים שנערכו מאז סוף השבוע. אקוסטה נעלם ביום שבת והחיפושים ביומיים הראשונים העלו חרס וגם חרדה אמיתית לגורלו. אתמול החששות התאמתו. אקוסטה יצא לבלות עם אחיו על גדת הנהר, יום אחרי שחגג את יום הולדתו ה-25. השניים אתגרו אחד את השני לחצות את הנהר מצד לצד, אבל כשהגיע תורו של הכדורגלן, הוא נעלם בעיצומה של השחייה.

אקוסטה נחשב לכדורגלן מאוד מבטיח בגילאי הנערים והנוער. הוא הוכתר למלך השערים של אליפות דרום אמריקה עד גיל 17 ב-2013 עם 8 כיבושים, ובאליפות העולם באותה שנה הבקיע עוד 4 שערים. בהמשך כיכב גם בנבחרת עד גיל 20 (6 שערים ב-14 הופעות), שבמדיה הופיע במונדיאליטו. בין חבריו לנבחרת היו נהיטאן נאנדס, מאורו ארמבארי ומתיאס סוארס, שהמשיכו לקריירות מוצלחות באירופה.

אקוסטה נרכש על ידי ויאריאל תמורת 1.5 מיליון יורו ב-2015, אחרי שהתחיל את הקריירה בפניקס האורוגוואית. הוא לא הצליח להתברג בקבוצה הבוגרת ושיחק רק במדי קבוצת המילואים, ובמהלך השנים הושאל לכמה קבוצות, ביניהן ראסינג סטנאנדר. בינואר 2020 עזב את ויאריאל באופן סופי וקבוצתו האחרונה הייתה אתנאס במולדתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully