וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' שבר שיא: "שני האתגרים הגדולים שלי היו רפא ורוג'ר"

הסרבי שבר את שיא השבועות במקום הראשון בעולם עם 311 כאלה ודיבר על שני היריבים הגדולים: "הם דחפו אותי להיות טוב יותר"

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. רויטרס
"המשפחה שלי תמכה בי מהרגע הראשון". דג'וקוביץ'/רויטרס

נובאק דג'וקוביץ' עשה אתמול (שני) היסטוריה כשהשלים שבוע מספר 311 במקום הראשון בעולם ובכך עקף את שיאו של רוג'ר פדרר, שעמד על 310 שבועות בפסגה. הסרבי בן ה-33 הוא עכשיו שיאן השבועות במקום הראשון בעולם ב-48 שנות הדירוג של ה-ATP.

הסרבי, שזכה בחודש שעבר באליפות אוסטרליה בפעם התשיעית, התראיין לכבוד המאורע ל-BBC ואמר: "המשפחה שלי תמכה בי מהרגע הראשון. מה שרוג'ר עושה עדיין בגילו זה משהו שמהווה השראה גדולה בשבילי ובשביל שחקנים רבים ונהדר לראות אותו חוזר". הזכייה של דג'וקוביץ' באוסטרליה הייתה תואר הגרנד סלאם ה-18 שלו והוא רחוק רק שניים מהשיא המשותף של פדרר ורפאל נדאל: "כשהתחלתי לשחק לפני 15 שנה היו לי שני אתגרים גדולים שהיו להתגבר על רוג'ר ורפא. ב-2008 כשזכיתי בגרנד סלאם הראשון שלי, חשבתי שזה הזמן שלי, שאני הולך להתחרות עם השחקנים האלה ולזכות בהרבה תארי גרנד סלאם. אבל אז לא זכיתי בתואר גרנד סלאם במשך שלוש שנים והפסדתי ברוב המשחקים הגדולים שלי נגדם".

רפאל נדאל, נובאק דג'וקוביץ', רוג'ר פדרר. GettyImages
"רוג'ר ורפא גרמו לי לחשוב מה אני צריך לעשות כדי להשתפר". דג'וקוביץ' עם פדרר ונדאל/GettyImages

הסרבי המשיך ואמר: "רוג'ר ורפא גרמו לי לשבת ולהבין מה אני צריך לעשות ואיך אני צריך להשתפר כדי לנצח אותם. הם הפכו אותי לשחקן שאני היום. היריבויות האלה הן אלה שהיו הכי משמעותיות בהתפתחות שלי כשחקן. עכשיו אני לא יכול להתעלם מהעובדה שאני כבר לא בן 23, אז אני צריך להיות חכם מאוד עם הלו"ז שלי ולהתייחס בצורה משמעותית יותר לטורנירי גרנד סלאם".

הכי הרבה שבועות במקום הראשון בעולם:
1. נובאק דג'וקוביץ' - 311
2. רוג'ר פדרר - 310
3. פיט סמפראס - 286
4. איבן לנדל - 270
5. ג'ימי קונורס - 268

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully