וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "שלומי אזולאי היה עסוק בעתיד, רציתי שיישאר בהווה"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 21:37

מאמן מ.ס. אשדוד התייחס לשיחה עם הקשר, שאמור היה להחמיץ את בית"ר בגביע, אבל הורחק בתוספת הזמן ב-1:1 מול הפועל חדרה וייעדר בליגה. קורצקי: "כל השריקות היו נגדנו"

תקציר ה-1:1 של מ.ס. אשדוד מול הפועל חדרה/ספורט 1

מ.ס. אשדוד לא הצליחה להבטיח רשמית את המקום בפלייאוף העליון, כשסיימה הערב (שני) ב-1:1 את משחקה הביתי מול הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל. פאהד באיו השווה בדקה ה-85 וחשב גם שהפך את התוצאה בחלוף שלוש דקות כשרובי לבקוביץ' הדף ככל הנראה מאחורי הקו, אבל לשופטי המסך לא הייתה מצלמה שיכלה לתת מענה לשאלה הזו ולכן הוחלט ללכת עם החלטת הקוון. הפועל חדרה, לה כבש לירן רוטמן (12) השיגה עוד נקודה במאבקי התחתית והיא רחוקה שלוש נקודות מהקו האדום.

שלומי אזולאי שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
הצהוב העסיק אותו. שלומי אזולאי/לירון מולדובן

רן בן שמעון, מאמן מ.ס. אשדוד: "זה לא היה הרכב הרפתקני, יש לנו הרבה שחקנים שלא יכלו לשחק. קיוויתי לדבר על אלה ששיחקו ולא על אלה שלא. יחסית לאיך שהמשחק התפתח, אני מרוצה מהשחקנים. יכולנו לנצח ומצד שני גם היינו חשופים ויכולנו להפסיד. סך הכול זו עוד נקודה לארסנל. לא שינינו את הסגנון, היינו הקבוצה הדומיננטית גם היום".

על הצהוב של שלומי אזולאי, שהורחק בצהוב שני בתוספת הזמן ולכן יחמיץ את הפועל חיפה בליגה ולא את בית"ר ירושלים בשמינית גמר הגביע: "דיברתי איתו אחרי הצהוב הראשון ואמרתי לו שהוא צריך להתמקד במשחק ולצאת מהסיטואציה הזו. הוא היה עמוק בתוך זה. הוא היה כבר עסוק בעתיד ורציתי שיישאר בהווה".

מנחם קורצקי, מאמן הפועל חדרה: "מאכזב לספוג שוויון בדקה ה-85. השחקנים שלי נתנו הכול במגרש, היו גם איכויות היום. הגענו להמון מצבים. אני מרוצה מהרבה דברים והקרדיט כולו לשחקנים. מאכזב לקבל שני צהובים בדקה 40. כל השריקות נגדנו, כל הספק היה לצד אחד. השחקנים שלי התאמצו לא פחות מהשחקנים של אשדוד, לא יכול להיות שהם יקבלו את כל השריקות הקטנות. אני מאושר מההקרבה של השחקנים ואם היינו נשארים 11 על 11 אז גם היינו מנצחים".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מ.ס. אשדוד והפועל חדרה נפרדו ב-1:1 לא רע

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully