וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטרה: "להוביל את בית"ר ירושלים לצמרת הכדורסל בישראל ובעולם"

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 19:08

הקבוצה מליגה א' הודיעה על החלק הראשון של העסקה עם הנציגות באיחוד האמירויות - סכום כסף ראשוני הועבר כדי להתחזק ולנסות להעפיל לליגה הארצית

אנשי בית"ר ירושלים מרדכי שלו, נאום כהן, ניר פריבש. דוברות בית"ר ירושלים, אתר רשמי
עידן חדש. אנשי בית"ר ירושלים מרדכי שלו, נאום כהן וניר פריבש/אתר רשמי, דוברות בית"ר ירושלים

קבוצת הכדורסל של בית"ר ירושלים מליגה א' הודיעה הערב (שני) כי "החלק הראשון של העסקה עם הנציגות באיחוד האמירויות יוצא לדרך": "בחודשים האחרונים, מאז הסכם השלום עם איחוד האמירויות פעל איש העסקים נאום כהן לגייס חברות במדינת המפרץ שיתנו חסות לבית"ר ירושלים. בשבוע האחרון עלו המאמצים שלב וכעת הם נושאים פרי בזכות מעורבותו הרבה של נאום כהן. הכספים שהועברו נועדו להבאת שחקני חיזוק שיסייעו לקבוצה במאבקי העליה לליגה ארצית".

יו"ר המועדון גבי גפן אמר: "עשינו עכשיו עוד צעד וחצי לעבר הפיכתה של בית"ר ירושלים למועדון גדול בקנה מידה ארצי. תודה רבה לנשיא הקבוצה מרדכי שלו שעבד בחודשים האחרונים לילות כימים לטובת המהלך ולנאום כהן שנרתם לסייע למועדון ולהצעיד אותו לרמות הגבוהות ביותר".

הקבוצה תיקרא כעת בית"ר "נאום כהן" ירושלים. כהן, שמונה ליו"ר של כבוד וזכור בעיקר מהניסיון לתווך בין משה חוגג ושיח חמד בן ח'ליפה, הוסיף: "מיד כשפנה אליי מרדכי שלו, הבנתי את הפוטנציאל הגלום במועדון הכדורסל בית"ר ירושלים. אחרי מאמצים רבים היום עלינו שלב, זה רק הצעד הראשון, בקרוב מאד אנשי עסקים וחברות נוספות יצטרפו למהלך כדי שנוכל להוביל את בית"ר ירושלים לצמרת הכדורסל בישראל ובעולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully