וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלייק גריפין חתם רשמית בברוקלין, ויקטור אולדיפו מועמד לגולדן סטייט

הנטס הודיעו על צירופו של הפורוורד הוותיק, הארדן מרוצה. הווריירס מעוניינים גם באוטו פורטר, הלייקרס בעקבות דראמונד

שחקני דטרויט פיסטונס בלייק גריפין דרק רוז. GettyImages
פרק חדש. גריפין/GettyImages

בלייק גריפין חתם הערב (שני) באופן רשמי על חוזהו בברוקלין. הפורוורד הוותיק ילבש את הגופיה מספר 2 וירוויח 1.2 מיליון דולר עד תום העונה, לאחר ששוחרר מחוזהו המנופח בדטרויט (שתמשיך לשלם את שכרו).

"אנחנו ברי מזל לצרף שחקן עם האיכויות של בלייק לסגל שלנו בשלב כזה של העונה", אמר הג'נרל מנג'ר שון מארקס. "בלייק גריפין הוא שחקן קו קדמי מגוון עם היסטוריה ארוכה של הצלחה בליגה שלנו. אנחנו נרגשים מהתפוקה שתהיה לו על הפרקט ומחוצה לו בברוקלין".

ג'יימס הארדן אמר על חברו החדש לקבוצה: "כמובן שכולנו מכירים את בלייק האתלטי שיודע לקפוץ גבוה. אבל בשנתיים האחרונות הוא קולע בצורה קצת טובה יותר מחוץ לקשת, הובלת הכדור שלו הרבה יותר טובה והוא יכול להיות תוספת כוח משמעותית לקבוצה שלנו".

גריפין (31, 2.06 מ'), שהוזכר כמועמד גם ללוס אנג'לס לייקרס, גולדן סטייט ופורטלנד, נמצא בירידה תלולה בשנים האחרונות. לאחר שהפך לכוכב הכוכבים הגדולים בתבל במדי לוס אנג'לס קליפרס, מאסה קבוצתו בריבוי הפציעות מהן סבל והעבירה אותו בתחילת 2018 בטרייד לדטרויט. אשתקד שותף ב-18 משחקים בלבד, והעונה לקח חלק ב-20 משחקים, בהם העמיד את הממוצעים הגרועים בקריירה שלו - 12.3 נקודות (36 אחוז מהשדה, 31 אחוז ל-3), 5.2 ריבאונדים ו-3.9 אסיסטים למשחק.

* לפי קווין אוקונור מ"דה רינגר", גולדן סטייט מביעה עניין בוויקטור אולדיפו, שהועבר מאינדיאנה ליוסטון במסגרת הטרייד על ג'יימס הארדן, אך לא ממש נמצא בתכניות של הרוקטס. "לווריירס לא יהיה כסף תחת תקרת השכר בקיץ, כך שהזמן לנסות לצרפו הוא כעת", כתב אוקונור. "יוסטון לא תדרוש הרבה, כי אולדיפו לא הרים יתר על המידה ויהפוך שחקן חופשי בקיץ. הווריירס יוכלו להציע עד שתי בחירות סיבוב ראשון". שחקן נוסף שנמצא על הכוונת של גולדן סטייט הוא אוטו פורטר משיקגו.

* רשימת המועמדות לנסות ולקבל בטרייד את כוכב אורלנדו ניקולה ווצ'ביץ' כוללת את מיאמי, סן אנטוניו, בוסטון ושארלוט. ההורנטס מעוניינים גם באוון פורנייה, בעוד טרנס רוס מהמג'יק מעורר עניין בדנבר.

* לוס אנג'לס לייקרס ממשיכה לחזר אחרי דמרכוס קאזינס, אך המועמד המוביל מבחינתה לחזק את הקו הקדמי הוא אנדרה דראמונד. לצערה הרב, זה יקרה רק אם הסנטר ישוחרר מקליבלנד, שבינתיים מחפשת עליו טרייד בתקווה להשיג תמורה מסוימת. אם ישוחרר, צפויה גם ברוקלין להיאבק על שירותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully