וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח בצרפת: ריאל מדריד תנסה לצרף את ריאד מחרז בקיץ

זינדין זידאן שרוצה לעבות את החלק ההתקפי שלו מעריך מאוד את כוכב מנצ'סטר סיטי. פפ לא יוותר בקלות: "יש לו איכויות ייחודיות"

תקציר ה-0:2 של מנצ'סטר סיטי על מנצ'סטר יונייטד/ספורט1

במקביל למירוץ האליפות הצמוד, פוזלת ריאל מדריד גם אל עבר העונה הבאה. לפי דיווח בתקשורת הצרפתית הערב (שני), אחד השמות המפתיעים שעלו על הפרק בתקופה האחרונה הוא זה של כוכב מנצ'סטר סיטי, ריאד מחרז.

"ריאל תרצה לחזק את החלק ההתקפי שלה", נכתב ב"פוט מרקאטו". "אדן הזאר לא באמת הצליח להחליף את כריסטיאנו רונאלדו, בעוד ויניסיוס, רודריגו ומרקו אסנסיו לא הצליח להצדיק באופן מלא את הקרדיט שקיבלו. זידאן עוקב אחרי מחרז כבר תקופה, הוא והצוות שלו התרשמו בעיקר מההופעות של השחקן במשחקי הליגה האחרונים. עדיין לא ברור האם העסקה תוכל לצאת לפועל בקיץ, זה לא יהיה קל".

למחרז יש חוזה במנצ'סטר סיטי עד 2023 והוא נחשב מוערך מאוד על ידי פפ גווארדיולה. "הוא היה יוצא מהכלל במשחקים האחרונים", אמר לאחרונה המנג'ר. "יש לו איכויות ייחודיות, הוא שחקן שרוקד על הדשא, הוא לא מאבד כדורים במשחק ומספק את המסירות להן אנו זקוקים".

ריאד מחרז מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מוערך מאוד גם מחוץ לסיטי. מחרז/רויטרס

ומה לגבי השחקנים שעלולים לעזוב? לפי העיתונאי האיטלקי פרביציו רומאנו, הבלאנקוס עדיין מחכים לתשובות מסרחיו ראמוס ולוקאס ואסקס לגבי הארכות החוזה: "המגעים נמשכים, אבל המילה האחרונה תהיה שייכת לשחקנים. פלורנטינו פרס עובד במישור הזה באופן אישי. לוקה מודריץ' ככל הנראה יאריך את חוזהו בעונה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully