וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו רויס: "מצפה לנו מחר משחק ענק". סאנצ'ו ימשיך להיעדר

עודכן לאחרונה: 8.3.2021 / 17:12

דורטמונד תקווה לשמור מול סביליה על ה-2:3 מהמשחק הראשון (שלישי, 22:00, 5 פלוס), הקפטן: "להעפיל לרבע הגמר יהיה גאווה עצומה"

תקציר: באיירן מינכן - בורוסיה דורטמונד 2:4/ספורט 2

דורטמונד עוברת עונה מאוד לא יציבה, עם רגעים של קסם ונפילות בלתי מוסברות, אבל אוהדי הקבוצה הגרמנית מבקשים כעת דבר אחד: 90 דקות שקטות, נטולות טעויות, בניסיון להבטיח העפלה לשמינית גמר ליגת האלופות, כשהיא פוגשת את סביליה בגומלין (שלישי, 22:00, 5 פלוס) אחרי ניצחון 2:3 בספרד במשחק הראשון.

בקלאסיקר בשבת האחרונה דורטמונד פתחה נהדר והובילה על באיירן מינכן 0:2 תוך 10 דקות, אבל ספגה רביעייה יהפסידה 4:2, במשחק שמייצג נאמנה את העונה שלה. דורטמונד מדורגת רק במקום השישי בבונדסליגה, ויודעת היטב שכדאי לה מאוד להשיג את המקום שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה אם היא להצליח להשאיר את ארלינג הולאנד, שבוודאי לא ישמח בעונה הבאה לשחק בליגה האירופית, בזמן שהוא מחוזר על ידי קבוצות מהטופ של היבשת.

שחקן סביליה יוסף אן-נסירי. Fran Santiago, GettyImages
יחזרו לעצמם? סביליה ואן נסרי/GettyImages, Fran Santiago
שחקן בורוסיה דורטמונד ארלינג הולאנד. רויטרס
דורטמונד יודעת שכדאי לשמח אותו. הולאנד/רויטרס

דורטמונד הגיעה למשחק מול באיירן עם ארבעה ניצחנות רצופים, ויודעת שתוצאה טובה מול סביליה תחזיר אותה לרבע הגמר לראשונה מאז 2016/17. היא חסרה שוב את ג'יידון סאנצ'ו, אקסל ויטסל, מרסל שמלצר וג'ובאני ריינה, בעוד רומן בורקי ולוקאש פישצ'ק החלימו ושבים לסגל.

"זה יגרום לנו לגאווה עצומה להעפיל לרבע הגמר", אמר מרקו רויס, "אנחנו חייבים להיות מוכנים לכל דבר, ונהיה. ניתחנו את המשחק בשבת (מול באיירן) ואנחנו יודעים שמצפה לנו מחר משחק ענק. המטרה שלנו היא לעלות שלב. אנחנו רוצים לשחק כמו ששיחקנו סביליה, עם הרבה נחישות ואגרסיביות".

סביליה, מנגד, הגיעה למשחק הקודם מול דורטמונד מלאת ביטחון, עם תשעה ניצחונות רצופים, אבל מאז אותו הפסד ביתי, הקבוצה של לופטגי רשמה שלושה הפסדים בארבעה משחקים, כולל הפסד מול אלצ'ה מהתחתית ו-3:0 כואב מול ברצלונה בחצי גמר גביע המלך, שמחק יתרון 0:2 מהמשחק הראשון. סביליה תקווה להתעלות של חלוצה יוסף אן נסרי, שבגרמניה כבר הוזכר כמועמד אפשרי להחליף את ... ארלינג הולאנד.

הרכבי הקבוצות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully