וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תכבוש את הפסגה? השחקנים מודים: "אין אחד שלא חושב על זה"

8.3.2021 / 12:28

למרות הניסיונות להוריד לחץ לקראת המשחק הגדול מול בית"ר ירושלים (20:45, ספורט 5), הצהובים מבינים את המשמעות המיוחדת ומחכים לסגירת המעגל של ואן לוון: "נלחמנו כדי להגיע להזדמנות הזו, ועכשיו הכל עלינו". שכטר מועדף על בלקמן במאבק על ההרכב

תקציר: הפועל חיפה - מכבי תל אביב 2:0/ספורט 1

במכבי תל אביב מנסים כבר יומיים לנטרל את המחשבות על ההפסד של מכבי חיפה שלשום ועל המקום הראשון אותו תוכל הקבוצה לכבוש הלילה, אבל שחקן בקבוצה הודה הבוקר: "אין אחד שלא חושב על זה שאנחנו יכולים לעלות לפסגה הערב. ברור שצריך להתרכז במשחק וביריבה חזקה כמו בית"ר ירושלים, אבל מי שיגיד שהוא לא חושב על מקום ראשון בסוף המשחק, ישקר. עבדנו ונלחמנו כל כך הרבה זמן כדי להגיע להזדמנות הזו, ועכשיו הכל עלינו".

עם זאת, במכבי תל אביב זוכרים היטב את מאבק האליפות מ-2016, שבו הצהובים רדפו אחרי הפועל באר שבע, הצליחו להשלים מהפך ולעלות לפסגה (במשחק שבו הצהובים גברו על בית"ר ירושלים וערן זהבי שבר את שיאו של נסים אלמליח), אבל בסופו של דבר באר שבע זכתה באליפות. הצהובים, אם כך, יודעים שמדובר במסע ארוך, ואמנם המשחק הערב סמלי, אבל הסוף עוד רחוק.

שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי מול שחקן בית"ר ירושלים קלאודימיר פריירה. ברני ארדוב
זכרונו מ-2016. ערן זהבי מול בית"ר במפגש המדובר/ברני ארדוב

במכבי תל אביב היה מי שהזכיר הבוקר כי בסיבוב הקודם הקבוצה סיימה בתיקו בטדי ויומיים לאחר מכן פוטר גאורגיוס דוניס ומונה פטריק ואן לוון. "בוא נגיד שזו יכולה להיות סגירת המעגל הכי יפה שיש אם אחרי סיבוב בדיוק, נעפיל למקום הראשון".

ואן לוון יסתדר גם הערב ללא אלכסנדר פשיץ' המאומת לקורונה ואיתי שכטר צפוי לפתוח במקומו למרות שגם ניק בלקמן נלקח בחשבון, בעיקר אחרי השער שכבש במשחק האחרון מול הפועל חיפה.

שחקנים במכבי תל אביב גם העריכו ששחקני בית"ר ירושלים יבואו הערב לתת את הכל אחרי המיני-סערה שחוו מצד הבעלים משה חוגג אחרי ההפסד לבני סכנין ביום חמישי.

שחקני ההגנה אנדרה ז'ראלדש, לואיס הרננדס ואנריק סבוריט שנחו מול הפועל חיפה אמורים לחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully